K2 Media certyfikowaną agencją Google Data Studio

Redakcja PR - 07.11.2018
300

Warszawska agencja wśród trzech polskich firm posiadających certyfikat Google

Wymogiem uzyskania certyfikatu Google Data Studio jest wcześniejsze posiadanie certyfikatu Google Analytics Certified Partner. Sam egzamin składa się z części teoretycznej i praktycznej.

„Google Data Studio jest narzędziem upraszczającym pracę każdego marketera, który ma do czynienia z onlinem. Na jednym dashboardzie możemy widzieć najistotniejsze dla nas informacje (KPI) pochodzące z różnych źródeł i to wszystko w czasie rzeczywistym. Mogą to być np. dane z kampanii, dane o transakcjach ze sklepu internetowego, czy informacje o źródłach ruchu do strony” – mówi Damian Krawczyk Web Analytics Director.

Certyfikat potwierdza znajomość obsługi i wykorzystania pełnych możliwości Google Data Studio przez K2 Media. Obecnie narzędzie wykorzystywane jest dla większości klientów agencji. Najbardziej rozbudowany system dashboardów – ponad 30 – prowadzony jest dla dużego klienta retailowego.

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...