string(106) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/K2-Media_logo-1200x500.jpg');"
string(80) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/K2-Media_logo-1200x500.jpg"
Warszawska agencja wśród trzech polskich firm posiadających certyfikat Google
Wymogiem uzyskania certyfikatu Google Data Studio jest wcześniejsze posiadanie certyfikatu Google Analytics Certified Partner. Sam egzamin składa się z części teoretycznej i praktycznej.
„Google Data Studio jest narzędziem upraszczającym pracę każdego marketera, który ma do czynienia z onlinem. Na jednym dashboardzie możemy widzieć najistotniejsze dla nas informacje (KPI) pochodzące z różnych źródeł i to wszystko w czasie rzeczywistym. Mogą to być np. dane z kampanii, dane o transakcjach ze sklepu internetowego, czy informacje o źródłach ruchu do strony” – mówi Damian Krawczyk Web Analytics Director.
Certyfikat potwierdza znajomość obsługi i wykorzystania pełnych możliwości Google Data Studio przez K2 Media. Obecnie narzędzie wykorzystywane jest dla większości klientów agencji. Najbardziej rozbudowany system dashboardów – ponad 30 – prowadzony jest dla dużego klienta retailowego.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...