#JYSKvlog zwycięzcą konkursu Employer Branding Stars

Informacja Prasowa - 28.10.2019
149

#JYSKvlog zwycięzcą konkursu Employer Branding Stars

17 października odbyła się konferencja HR Camp, której zwieńczeniem była gala rozdania prestiżowych nagród EB Stars. Po inspirującym dniu pełnym wykładów i merytorycznej wiedzy, poznaliśmy firmy, które w tym roku wyróżniły się w EB-owym świecie! 

Pierwszą nagrodę w kategorii Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne zdobył #JYSKvlog. 

Nagordę dla JYSK wręczyła Maja Gojtowska. „Budowa marki pracodawcy, czy działania rekrutacyjne to nie wyłącznie domena zespołów HR, ale zadanie każdego pracownika w organizacji. Im więcej ambasadorów marki znajdziemy wewnątrz, tym więcej osób dowie się o niej na zewnątrz i będzie chciało związać się z nią na dłużej. Szczególną rolę do odegrania w tych działaniach mają szefowie organizacji, których zaangażowanie postrzegać możemy jako papierek lakmusowy kultury firmy. Vlog JYSK Polska, którego prowadzącymi, a zarazem bohaterami są pracownicy firmy, na czele z Piotrem Padalakiem, dyrektorem generalnym firmy to nowatorski format, który bazuje na całkowitej synergii marki JYSK jako produktu i pracodawcy oraz marek osobistych jej pracowników. Z materiałów wideo bije szczere zaangażowanie i duma z wykonywanej pracy, ale przede wszystkim autentyczność. I właśnie te działania doceniło jury konkursu – mówi Maja Gojtowska, członek jury konkursu EB Stars.”

Nagrodę dla JYSK Polska odebrała Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.

Do konkursu zgłosiło się ponad 100 firm, jury wybierało laureatów spośród 150 zgłoszeń.

Jako Employer Branding Institute jesteśmy organizatorem konkursu EBstars, jednak nie bierzemy udziału w głosowaniu. Chcemy aby wyróżnione projekty opierały się na niezależnej opinii najlepszych ekspertów i praktyków z zakresu kategorii obejmujących konkurs. W przypadku projektu #JYSKvlog byliśmy od początku zafascynowani projektem jako agencja. Doceniamy zaangażowanie pracowników, wykorzystanie formatu i platformy komunikacji tak rzadko używanej jeszcze w employer brandingu, co tylko dodało wartości projektowi i postawiło na naturalność i transparentność, która jest tak bardzo ceniona przez kandydatów”, podkreśla Kaja Gryciak, Cilent Service Manager

#JYSKvlog jest wyjątkowym projektem, w którym sami pracownicy JYSK Polska w kolejnych odcinkach opowiadają i pokazują, jak wygląda na co dzień praca w tej firmie. Bohaterem jednego z odcinków był już Dyrektor Generalny JYSK Polska Piotr Padalak, od którego widzowie mogli dowiedzieć się, jak prawidłowo wymawiać nazwę sieci, gdzie była pierwsza siedziba w Polsce i jak przez lata zmieniały się sklepy.

Uczestnicy konferencji HRCamp mieli także okazje posłuchać jak powstaje #JYSKvlog podczas preleckji  – O autentycznej komunikacji. Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? Case study JYSK Polska.



W ciekawy i angażujący sposób chcemy pokazywać, iż JYSK to nowoczesny i fajny pracodawca, zwłaszcza dla młodych ludzi – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK Polska. – Chcemy ich zachęcić do zainteresowania naszą firmą – jako pierwszą pracą lub początkiem kariery. Młodzi ludzie, wybierając pracodawcę, przywiązują ogromną wagę właśnie do możliwości rozwoju kariery. Jak pokazuje Paweł – bohater naszego najnowszego odcinka – w JYSK Polska można to osiągnąć.

Wszystkie odcinki #JYSKvlog są dostępne na kanale You Tube. 

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...