JYSK w kampanii promocyjnej nowego serialu CANAL+

Informacja Prasowa - 07.02.2024
269

Produkty, który zagrały w najnowszym serialu CANAL+ „Kiedy ślub?”

Sieć JYSK przygotowała wyjątkową ofertę dla swoich klientów. We wszystkich sklepach stacjonarnych w Polsce, w trakcie Dni Sypialni 7 – 13 lutego, będzie można kupić produkty, który zagrały w najnowszym serialu CANAL+ „Kiedy ślub?”

Kampania promocyjna Dni Sypialni to dedykowane i atrakcyjne oferty na asortyment niezbędny do komfortowego snu. Tym razem oprócz atrakcyjnych cen, na klientów czeka dodatkowy benefit. Każdy klient, który kupi przynajmniej jeden produkt z kategorii materace, kołdry, poduszki, pościel otrzyma bezpłatny, miesięczny voucher do CANAL+ online.

Współpraca marek CANAL+ i JYSK zaczęła się kilka miesięcy temu, podczas kręcenia wybranych scen do nowej produkcji na terenie sklepu JYSK. Premiera nowego serialu, o tytule: „Kiedy ślub?” zaplanowana jest na najbliższy piątek (9 lutego). Niestandardowe działania prowadzone wspólnie przez Canal+ i sieć sklepów JYSK to jeden z elementów promocji marketingowej zarówno serialu, jak i produktów, które w serialu są widoczne.

„To ciekawa forma współpracy, w której łączą się dwie silne marki. Nasi klienci mają możliwość wczuć się w rolę serialowych gwiazd, wybierając produkty które wygrały casting do serialu. Dodatkowe te produkty są w bardzo korzystnych cenach. Idealny moment, aby doposażyć sypialnię i zrelaksować się przy odcinkach najnowszego serialu CANAL+” – mówi Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.

Komunikacja akcji będzie odbywać się na kanałach mediów społecznościowych JYSK oraz CANAL+, jak i w mailingach do klientów, czy poprzez brandowane materiały promocyjne dostępne w sklepach stacjonarnych JYSK. Akcji w sklepach towarzyszą dodatkowe działania wspierające, jak przedpremierowy pokaz serialu dla wybranych influencerów w sklepie JYSK, z udziałem jednej z gwiazd serialu Maszy Wągrockiej, jak i udział marki JYSK w spotkaniu dla mediów promującym nową produkcję CANAL+.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...