JYSK stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów.

Informacja Prasowa - 03.03.2021
267

JYSK stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów.

JYSK stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów.

Firma nawiązała współpracę z Mądrą Babcią, czyli Beatą Borucką, która w mediach społecznościowych prowadzi dedykowane serwisy informacyjne, głównie telewizji internetowej dla odbiorców powyżej 50 roku życia.

Nastał czas, w którym internetem rządzą nie tylko młode osoby, żyjące w wirtualnej przestrzeni na co dzień. Świat się zmienił, a wraz z nim rozwinęło się społeczeństwo i dostęp do nowinek technologicznych. Coraz więcej osób powyżej 50 roku życia korzysta z serwisów online i uczestniczy aktywnie w serwisach społecznościowych. Dlatego dzielenie się wiedzą i inspirowanie tej grupy odbiorców w kanałach online przybiera nowy wymiar.

JYSK chce wspierać klientów i pokazywać najlepsze rozwiązania dla domu z perspektywy potrzeb. Tym razem odwołujemy się do komfortowego i zdrowego snu. Po 50 roku życia regeneracja, odpoczynek stają się niezwykle ważne dla codziennego funkcjonowania. Wspólnie z Mądrą Babcią chcemy pokazać na co zwracać uwagę przy tworzeniu miejsca do odpoczynku, jak dobrać najlepsze dla siebie produkty w tym zakresie, jak: materac, topmaterac, czy kołdry i poduszki. Mamy nadzieję, że prowadzona wspólnie akcja komunikacyjna pozwoli klientom na bardziej świadome zakupy i wpłynie na poprawę komfortu ich snu – mówi Sylwia Filimon, Kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.

Grupa odbiorców kanału telewizyjnego SILVERTV to liczna grupa entuzjastycznie nastawiona do interakcji oraz dzielenia się doświadczeniem.

Ideą SILVERTV jest nobilitacja, aktywizacja i edukacja osób w sile wieku, czyli 50 Plus. Nasi partnerzy, z którymi pracujemy to firmy, które mają zarówno wysoką jakość produktów, jak i przystępne ceny czy ciekawe akcje promocyjne. „Dni snu” w salonach JYSK zbiegły się z naszym formatem programowym „Na zdrowie”. Tak powstał wspólny cykl programów „Dobry sen”, właśnie na ten temat. Bardzo jesteśmy wdzięczni, że firma JYSK udostępniła nam zarówno swoje salony, jak i zapewniła niezwykle kompetentnych ekspertów. Jestem przekonana, że synergia marek i influencerów, oparta o rzetelny kontent to przyszłość komunikacji firm i odbiorców – mówi Beata Borucka, właścicielka i prowadząca telewizję internetową Silver TV.

Wspólna akcja obejmuje cykl odcinków, w których poruszane są tematy:

– „Grunt to wygodne podłoże” – materace, top materace, maty ochronne

– „Poduszka pełna snu” – poduszki i ich rodzaj

– „Otulić się do snu” – kołdry i ich pielęgnacja

Do akcji firma JYSK zaangażowała swoich pracowników. Trener Akademii Dobrego Snu JYSK dzieli się wiedzą i doświadczeniem w temacie doboru odpowiedniego materaca, kołdry czy poduszki oraz przedstawia rekomendacje jak prawidłowo dbać o te produkty, by odpowiednio długo służyły użytkownikom.

Współpraca z influencerami to powszechna praktyka prowadzona przez wiele marek. JYSK od kilku lat współpracuje w tym zakresie z twórcami internetowymi w tematyce wnętrzarskiej, czy pozostałych tematach poradnikowych.

 

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...