Już 1300 uczestników I edycji Influencer Boot Camp.

Informacja Prasowa - 26.11.2021
107

Już 1300 uczestników I edycji Influencer Boot Camp.

Już 1300 uczestników I edycji Influencer Boot Camp.

Ostatnia szansa by do nich dołączyć!

  • Już 1300 uczestników zarejestrowało się na wydarzenie
  • 8 webinarów obejrzało już prawie 700 uczestników projektu
  • 29 listopada br. rusza konkurs dla uczestników wydarzenia. Łączna pula nagród wynosi 150 tys. złotych

 Influencer Boot Camp to pierwsze w Polsce wydarzenie dla twórców internetowych łączące edukację z konkursem. Do tej pory do projektu dołączyło już ponad 1300 osób. Do końca edukacyjnej części – cyklu bezpłatnych webinarów zostały jeszcze 2 dni. Dobra wiadomość jest taka, że kto nie zdążył jeszcze skorzystać z wiedzy i porad internetowych ekspertów może to jeszcze zrobić. Wystarczy zarejestrować się na stronie Influencer Boot Camp. Zarejestrowany uczestnik może w dogodnej dla siebie chwili odtwarzać webinaria i czerpać z nich podczas udziału w konkursie.

 Cykl edukacyjny zakończy konkurs. Konkurs startuje dokładnie w Cyber Monday czyli 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie do 26 grudnia. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. złotych. Finalistów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku.

Po skończeniu ostatniego darmowego webinaru ruszają mistrzostwa e-sprzedaży, w których można się zapisać ze swoim produktem i sprzedawać go – jak gdyby nigdy nic – swojej społeczności. W efekcie nie tylko zarobimy na samym produkcie, ale też będziemy brani pod uwagę w cotygodniowych zestawieniach, a także, po miesiącu, w zestawieniu ogólnym. Dla najlepszych czekają konkretne nagrody pieniężne. Konkurs otwarty jest dla każdego, nie tylko doświadczonych sprzedawców. Jeśli ktoś wymyśli na szybko świetny mikroprodukt i „dołączy” do akcji po tygodniu to omija tylko pierwsze zestawienie, ale będzie brany pod uwagę we wszystkich pozostałych. Naprawdę, naprawdę warto się zainteresować zachęca do udziału w konkursie Andrzej Tucholski, ambasador akcji.

 Mistrzostwa e-sprzedaży

 W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia. W ramach konkursu, oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji, zaplanowano cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach: wolumen sprzedaży oraz wartość sprzedaży w złotówkach.

 Proponujemy uczestnikom wiedzę o atrakcyjnej obecności i skutecznej sprzedaży w sieci, przekazaną przez starannie dobrane grono popularnych influencerów oraz ekspertów w swoich dziedzinach. Zależy nam bowiem na tym, by w projekcie każdy był wygrany. Zarówno w części edukacyjnej, jak i konkursowej, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Kiełpiński, współtwórca Gizmi.io.

 Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach: wolumen sprzedaży oraz wartość sprzedaży

Kto może być uczestnikiem projektu?

 Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub umiejętnościami i chce zwiększyć cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Program został tak ułożony, by każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb i na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, Fintek.pl, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.

Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie influencerbootcamp.pl

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...