Tysiące widzów pokochały Juszes za naturalność i wiarygodność przekazu. W swoich materiałach twórczyni przybliża swoją codzienność i pokazuje widzom m.in. różnorodność wegańskiej kuchni, codzienność swoich czworonożnych podopiecznych, zabawne challenge oraz format Q&A. Na Instagramie obserwuje ją 172 tys. osób, na YouTubie subskrybuje 323 tysiące, a średnia wyświetleń jednego filmu Juszes przekracza 143 tysiące.
Sieć LifeTube (grupa LTTM) zapewni twórczyni pełną obsługę managerską, w tym m.in.: koordynację i organizację współprac z markami, optymalizację kanału na YouTube, support techniczny, dostęp do baz muzyki i szkoleń, wsparcie w zakresie relacji z mediami.
– Juszes to wyjątkowa twórczyni, która jest świadoma tego, co chce prezentować w swoich social mediach. Filmy kulinarne, testy i materiały lifestyle inspirują widzów do pozytywnych zmian w ich życiu. Jej treści są na najwyższym poziomie, dlatego jestem niesamowicie dumna, że rozpoczynamy współpracę – mówi Justyna Zawadzka, Team Leader w Glow by LifeTube (grupa LTTM).