Justyna Skrzypek – postawiłam konsumenta w centrum uwagi

Jerzy Ciszewski - 10.04.2019
222

Justyna Skrzypek - postawiłam konsumenta w centrum uwagi

Justyna Skrzypek dostała nagrodę Business Women Awards

1 – Pod koniec zeszłego tygodnia otrzymała Pani kilka nagród…

Jestem bardzo szczęśliwa, że rynek dostrzegł nieszablonowe działania Grupy Essilor, które realizuję na co dzień razem z fantastycznym zespołem, i postanowił nas nagrodzić. Otrzymałam nagrodę Business Women Awards za unikalną działalność biznesową i charytatywną w branży optycznej. Druga nagroda to Nagroda Publiczności za największą liczbę głosów w historii plebiscytu. To pokazuje tylko siłę, jaka tkwi we wspaniałych ludziach tworzących naszą Grupę. Bardzo mocne wsparcie otrzymałam od moich przyjaciół, bliskich oraz współpracowników z całej Europy. Bardzo byłam mocno wzruszona tak silną mobilizacją i wyrazami sympatii z każdej strony.

2 – Ile lat pracuje Pani w marketingu ?

W marketingu i reklamie pracuję 22 lata.

3 – Aby dojść do takiego poziomu, potrzebne jest bardzo duże doświadczenie. Ile lat pracy konieczne jest aby dostać takie wyróżnienie, … ale również rozpoznawalności na rynku marketingowym. Głosy oddane Panią nie wzięły się z niczego ?

Myślę, że nie jest to kwestia ilości, ale jakości tych przepracowanych lat. Jestem osobą otwartą na ludzi, na świat, wymagam od siebie i od swoich zespołów dużo, ale też ich wspieram w dynamicznym rozwoju, staram się inspirować do szukania niestandardowych rozwiązań, pokazuję jaki świat jest piękny . Mam też spore umiejętności nawiązywania bliskich relacji z osobami z różnych kultur, części świata, o różnych poglądach. Myślę, że kluczową cechą, którą ludzie cenią we mnie najbardziej jest dobre serce. Kocham ludzi, kocham im pomagać i staram się w życiu nie tylko prywatnym, ale też zawodowym robić to jak najczęściej. Ludzie, którzy mnie znają wiedzą, że zawsze mogą na mnie liczyć. To jest mój znak firmowy i wiem, że to na pewno zjednuje mi sympatię ludzi mnie otaczających.

4 – Czym różni  się komunikacja w Pani, nieco specyficznej branży, … choćby od komunikacji w fmcg  

Komunikacja w branży optycznej do niedawna była skupiona wyłącznie na kierunku B2B. Odkąd przyszłam do Grupy Essilor lutym 2014 roku zmieniłam całą strategię komunikacji o 180 stopni. Postawiłam konsumenta w centrum uwagi. Jego potrzeby stały się dla nas priorytetowe, a markę i produkt dopasowujemy od tej pory do potrzeb, a nie odwrotnie.

5 – Jakie najbliższe plany zawodowe ?

Mam kilka marzeń, które planuję zrealizować w najbliższej przyszłości. Nie chcę zapeszyć, więc dzisiaj jeszcze nie podzielę się detalami. Natomiast możemy być pewni, że sięgnę po najnowsze zdobycze technologii, aby zdigitalizować komunikację w branży optycznej. Zależy mi też, aby być w centrum wydarzeń, kiedy sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość totalnie zawładną światem. Nauka potwierdziła, że my kobiety mamy świetne przygotowanie, z punktu widzenia biologii  i psychologii, do odnalezienia się w cywilizacji przyszłości lepiej nawet niż mężczyźni. Dlaczego nie wykorzystać tej szansy? Chcę zdecydowanie rozwinąć swoje skrzydła dalej poza marketing. Mam silne przeczucie, że mogę zrobić jeszcze więcej dla ludzi, aby żyło im się przyjemniej dzięki moim pomysłom i niestandardowym rozwiązaniom. #staytuned

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...