Justyna Skrzypek Dyrektorką Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja

Redakcja PR - 11.12.2018
160

Kolejna nagroda dla Grupy Essilor Polska

Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska otrzymała tytuł Dyrektorki Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja. Nagrody przyznawane były w trakcie trwającego w dniach 4-5 grudnia Marketing & Sales Executive Summit 2018 – corocznego spotkania przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży, rozwiązań i technologii je wspierających.

 

Justyna Skrzypek

 

Grupa Essilor Polska jest liderem na rynku soczewek okularowych. Poprzez działania marketingowe wspiera rozwój zarówno swoich spółek, jak i partnerów biznesowych oraz całego sektora optycznego. Doceniła to kapituła 8. Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, w którym nagrodzono osoby i zespoły realizujące szczególnie udane kampanie w 2017/18 r. 

„Nasza strategia marketingowa zakłada rozwój całego sektora optycznego w Polsce. Realizując swoje działania, wspieramy też partnerów biznesowych, czyli salony optyczne i edukujemy klientów indywidualnych. Dzięki temu coraz więcej osób uświadamia sobie, że wybierając właściwe okulary, mogą lepiej widzieć i podnieść jakość swojego życia oraz postanawia skorzystać ze wsparcia profesjonalnych optyków. Nasz sektor ma ogromny potencjał rozwoju, a efekty które osiągamy i nagrody branżowe utwierdzają nas w przekonaniu, że warto kontynuować działania w obranym kierunku.”  – mówi Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska.

Wśród działań realizowanych przez Grupę Essilor Polska można przytoczyć m.in. zakończoną w październiku tego roku kampanię „Czas na wzrok 40+”. Zakładała ona edukację społeczeństwa na temat prezbiopii – dolegliwości polegającej na starzeniu się oka, procesu nieuniknionego i zupełnie naturalnego, który można w prosty sposób złagodzić dobierając okulary progresywne. W akcję zaangażowało się ponad 2300 salonów optycznych.

Grupa Essilor Polska prowadzi również ogólnopolskie kampanie reklamowe soczewek progresywnych. Dzięki nim osiąga swoje cele biznesowe, jak i edukuje klientów indywidualnych oraz wspiera działalność niezależnych salonów optycznych. Spółki Grupy Essilor prowadą też wiele działań skierowanych bezpośrednio do partnerów. Obejmują one szkolenia, przekazywanie materiałów marketingowych i edukację w tematach związanych z obsługą klienta i najnowszymi trendami w branży optycznej. 

Gala wręczenia nagród odbyła się 4 grudnia, w trakcie pierwszego dnia Marketing & Sales Executive Summit 2018. Podczas 8 edycji nagrodzone zostały zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 24 kategoriach branżowych i specjalnych.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...