Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Informacja Prasowa - 22.08.2024
160

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 132 osób

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 132 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Z zapartym tchem śledziliśmy olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, a już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – podkreśla Anna Cywińska, Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Kamil Kozłowski, Partner Zarządzający, dfusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:

Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska

Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard

Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft

Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank

Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR

Robert Moreń / Corporate Affairs Director / Mars Wrigley oraz Wykładowca / SWPS

Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal

Agnieszka Rzepkowska / Group Marketing Director / bolttech Poland

Anna Stępień / Marketing and PR Manager / JLL

Justyna Szafraniec / Head of Communications / Generali Polska

Kinga Wojciechowska-Rulka / Head of corporate communication, Rzeczniczka prasowa / mBank

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region, 3M. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny oraz Przemysł i infrastruktura.

W tej grupie znaleźli się:

Joanna Bekker / Wicedyrektor zarządzająca / Polityka Insight

Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE

Michał Fura / Senior Regulatory Manager / BAT

Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover

Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL

Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland

Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw

Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska

Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors

Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell

Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise

Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, Marketing and Communications Director, Skanska. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Event społeczny, a także Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

W skład grupy weszli:

Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2 Polska

Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw

Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto

Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN

Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderów

Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska

Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail

Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products

Anna Simon / CEO / K+PR

Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR

Przewodniczącą grupy czwartej została Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Europa Centralna i Wschodnia, Haleon. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Medycyna i zdrowie, Kultura i media oraz Uroda, higiena i wellness.

W grupie znaleźli się:

Anna Adrian / Head of Marketing Otodom / Grupa OLX

Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer

Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems

Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG

Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska

Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix

Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma

Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR

Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting

Zbigniew Wysocki / Marketing Director / Goodvalley Polska

Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej, właścicielka / Primum PR

 

 

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Sektor spożywczy, a także Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

Tomasz Alberski / CEO / K+Group

Jarosław Bańda / Wiceprezes zarządu, Managing Director / Lighthouse

Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka zarządzająca i członkini zarządu / Walk PR

Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost

Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication

Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group

Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

Tomasz Podolak / Założyciel / Grupa Linkleaders

Grzegorz Szczepański / CEO / Burson Poland

Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego / „Rzeczpospolita”

Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD

Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants

Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Moda i styl życia oraz Kreatywność.

W tej grupie znaleźli się:

Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR

Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma

Justyna Kędzierska / Market Unit Lead for Communications, Central-Eastern Europe and Austria / SAP

Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland

Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever

Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Europie Centralnej / Procter & Gamble

Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland

Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska

Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders

Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Marcin Kasprzak, Dyrektor PR, Marketingu i ESG, ERBUD GROUP. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto

Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska

Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia

Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska

Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX

Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

Konrad Kruczkowski / Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji

Hubert Niedzielski / Porsche PR & Event Manager / Volkswagen Group Polska

Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski

Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska

Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Ósmej grupie przewodniczyć będzie dr Jan Zając, Prezes Zarządu, Sotrender. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing – branded content, Social media, Event komercyjny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

Zbigniew Badziak / COO / 38 Content Communication

Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni

Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Natalia Długosz / Ekspertka ds. marketingu i komunikacji

Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu Komunikacji i PR oraz Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń

Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group

Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers

Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group

Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR

Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus

Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication & ESG Department Director / T-Mobile

Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE

Aleksandra Surdykowska / Menadżerka ds. Komunikacji i Marketingu / Stena Recycling

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 2 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 8 września. Nominowanych poznamy 11 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 9 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...