Jury konkursu Złote Spinacze 2021

Informacja Prasowa - 18.08.2021
51

Jury konkursu Złote Spinacze 2021

Znamy Jury
konkursu Złote Spinacze 2021

 Przewodniczącym Jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się ponad 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów. I tego właśnie będę szukał wśród zgłoszonych projektów, które zrealizowały swoje cele – przykładów świeżego podejścia, otwierania drzwi, które dotychczas wydawały się zamknięte i szukania nowych rozwiązań, które mogą być przykładem dla całej branży – mówi Marcin Sienkowski, Head of marketing w OLX, Przewodniczący Jury.

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający w agencji d*fusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.

W skład grupy weszli:

  • Anna Deręgowska-Watza / Managing Partner / Planet Partners
  • Michał Fura / Public Policy & Public Affairs Director / UPC Polska
  • Dariusz Jarosz / Prezes Zarządu / Martis Consulting
  • Maciej Jesionowski / Dyrektor Marketingu / Dentons
  • Marta Jóźwiak / Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Michał Olbrychowski / Head of Cohn & Wolfe Polska
  • Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
  • Michał Pełczyński / Group Account Director / Weber Shandwick
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Sebastian Stępak / CEO / MSL
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej” oraz Redaktor Naczelny rp.pl
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & Sustainability 3M Poland & East Europe Region. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

  • Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska
  • Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia
  • Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / Polska Izba Ubezpieczeń
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Adam Jarosz / CEO / Be Communications
  • Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs, Region Europe / Novartis Group
  • Anna Papka / Public Policy Manager Operations / Amazon
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog oraz wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Katarzyna Życińska / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing – branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

W skład grupy weszli:

  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Ewelina Głocka / Regional Public Relations Manager CEE & Nordics Region / Huawei Consumer Business Group
  • Marcin Gruszka / Head of Comms / Allegro
  • Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime
  • Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska
  • Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web
  • Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU
  • Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska
  • Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
  • Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Przewodniczącą grupy czwartej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska
  • Ewa Hope / Dr, pracownik dydaktyczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Maria Ibisz / Starsza Manager w Zespole doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Europie Środkowej / Deloitte Advisory
  • Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie Wiosna
  • Cyprian Maciejewski / Wiceprezes Zarządu / Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
  • Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
  • Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants
  • Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji  / Carrefour
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
  • Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec
  • Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
  • Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe / Resideo
  • Joanna Drabent / CEO / Prowly
  • Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
  • Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group
  • Anna Knowska / Group Consulting Director / Grupa Komunikacja Plus
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland
  • Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

  • Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
  • Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA
  • Maciej Lasoń / Head of Communication East Europe, Board Member / Unilever
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR
  • Barbara Paszkiewicz -Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
  • Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile
  • Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
  • Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska
  • Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD

 

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 2 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 9 września.
Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 3 grudnia.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy przypadek jazdy autem po alkoholu, dokonanej przez Beatę Kozidrak, będzie miał wpływ na jej dalszą karierę ??

Loading ... Loading ...