Jury 7. edycji konkursu Innovation
Jury 7. edycji konkursu Innovation
W tym roku jurorom Innovation, których zadaniem będzie ocena projektów pod kątem zmiany
i potencjału jej oddziaływania w przyszłości, przewodniczyć będzie Karol Sadaj, Aion Bank. Trzy grupy jurorskie będą pracować pod kierownictwem Jakuba Barzaka, Storytel; Dariusza Maciołka, Bank BNP PARIBAS oraz Mateusza Felsmanna, Twin. Digital Collective.
W konkursie Innovation są 3 kategorie: Biznes, Komunikacja i Media, a w każdej z nich najważniejszą wartością, ocenianą przez grono jurorskie będzie innowacyjność i odwaga w eksplorowaniu nowych rozwiązań. Grupy jurorskie będą obradować w podziale wg kategorii konkursowych, w składach:
Grupa Innowacje w Mediach:
JAKUB BARZAK (PRZEWODNICZĄCY) | DYREKTOR MARKETINGU | STORYTEL |
EWA WRÓBLEWSKA-KUBIAK | MEDIA & DIGITAL MANAGER | KOMPANIA PIWOWARSKA |
BEATA MAGDZIARZ | HEAD OF DIGITAL MEDIA AND E-COMMERCE SALE | T-MOBILE |
ANNA MARCINIAK (TBC) | HEAD OF COMMUNICATION | MASTERCARD |
MARTA GÓRECKA | SENIOR STRATEGY & INNOVATIONS MANAGER | STARCOM |
RAFAŁ SZAFRANIEC | GROUP ACCOUNT DIRECTOR | OMD |
MICHAŁ MICHALSKI | CEO | NEWONCE.MEDIA |
MIŁOSZ JACYNA | CREATIVE & STRATEGY HEAD / PARTNER | ALBO ALBO |
MARTA SZUFRANOWICZ | SENIOR STRATEGIC PLANNER | DDB WARSZAWA |
JACEK DYMKOWSKI | MANAGING DIRECTOR | REPRISE MEDIA/MEDIABRANDS |
ALICJA CYBULSKA | CHIEF STRATEGY OFFICER | HAVAS MEDIA GROUP POLAND |
JULITA SENCZYNO | BUSINESS DIRECTOR | PERFORMICS |
MAGDALENA POBIKROWSKA | HEAD OF SEM | SALESTUBE |
MICHAŁ ROGOWSKI | HEAD OF E-COMMERCE AND DIGITAL MARKETING | ROYAL CANIN|MARS |
Grupa Innowacje w Biznesie:
DARIUSZ MACIOŁEK (PRZEWODNICZACY) | DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PIONU MARKETINGU, KOMUNIKACJI I ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO | BANK BNP PARIBAS |
WIOLETTA KOKOSZA | DIGITAL MANAGER – MARKETING I PR | POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI (BLIK) |
ADAM GOCAŁA | HEAD OF DIGITAL MARKETING | LEROY MERLIN |
ANNA ADRIAN | MARKETING MANAGER | OTODOM-OLX |
DAGMARA GADOMSKA | GM/MANAGING PARTNER | PUBLICIS WORLDWIDE POLAND |
MANIA KOSTRZEWSKA | CLIENT PARTNER | ISOBAR |
JOANNA SKORUPSKA | FOUNDER | RADICALZZ |
OLGA KOROLEC | CMO/GROUP SUSTAINABILITY DIRECTOR | RASP/ RINGIER AXEL SPRINGER MEDIA AG |
HENRYK KLAWE | STRATEGIST / PARTNER | TGTH |
PATRYCJA BRUŹ-SONIEWICKA | CHIEF GROWTH OFFICER AURERO | MEDILY |
SŁAWEK WALA | CHIEF TECHNOLOGY OFFICER | VMLY&R |
MARCIN KORDOWSKI | CEO/OWNER | MARCINKORDOWSKI.COM |
MARTA ŁYSIAK | CO-FOUNDER & MANAGING DIRECTOR | LABCON |
Grupa Innowacje w Komunikacji:
MATEUSZ FELSMANN (PRZEWODNICZĄCY) | FOUNDER & MEMBER | TWIN. DIGITAL COLLECTIVE |
ARKADIUSZ GWIZDEK | DYREKTOR MARKETINGU SKODA AUTO POLAND | VOLKSWAGEN GROUP POLSKA |
AGNIESZKA RZEPKOWSKA | DYREKTOR DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ | PZU |
PAWEŁ MODZELEWSKI | HEAD OF SOCIALYSE | SOCIALYSE |
AGNIESZKA RADAWIEC | DYREKTOR MARKETINGU | OBI |
TADEUSZ ŻÓRAWSKI | GLOBAL ECOMMERCE STRATEGY DIRECTOR | MOLECULAR BBDO |
RADOSŁAW SMORGA | BUSINESS DIRECTOR | 180HEARTBEATS/JvM |
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA | CHIEF STRATEGY OFFICER | SAATCHI & SAATCHI IS |
NATALIA DROBNIAK-KULIK | SENIOR STRATEGIC PLANNER | McCANN |
PIOTR BOMBOL | CHIEF STRATEGY OFFICER | GAMESET |
PRZEMYSŁAW PUCHALSKI | CREATIVE DIRECTOR | WebTalk |
ADRIAN HOŁOTA | CEO | PANOWIE PROGRAMIŚCI |
WIESŁAW BARTKOWSKI (TBC) | SZEF | CREATING CODING |
Pracami jurorów kierować będzie Karol Sadaj, który w listopadzie 2020 dołączył do Aion Banku, obejmując stanowisko Country Head Poland. Jest doświadczonym managerem o dość unikatowym profilu. Łączy umiejętność wprowadzania na rynek innowacyjnych firm oraz rozwiązań z sektora finansów i nowoczesnych technologii oraz doświadczenie zdobyte w korporacjach branży dóbr konsumenckich. Posiada obszerną wiedzę z zakresu szybko zmieniających się trendów konsumenckich, a także indywidualnych i biznesowych potrzeb klientów z sektora usług finansowych. Wie, jak wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Jako Country Manager w latach 2019-2020, Karol wprowadził na polski rynek markę Revolut, osiągając wraz z zespołem błyskawiczny rozwój firmy. W efekcie podjętych działań Revolut odnotował dynamiczny wzrost liczby klientów w Polsce – z 40 tysięcy do 1.2 miliona. Zapewniło to Revolutowi pozycję jednego z najbardziej rozpoznawalnych fintechów w kraju, a Polska stała się dla marki trzecim największym rynkiem na świecie.
W latach 2016-2018 był szefem marketingu Ubera w Polsce. Wraz z zespołem opracował i wdrożył strategię wzrostu, której skutkiem był zyskowny rozwój firmy i wzrost świadomości marki nad Wisłą. Całość działań marketingowych i współpraca z partnerami biznesowymi przyniosły Uberowi zwiększenie popytu (liczba pasażerów, użytkownicy aplikacji) oraz podaży (liczba kierowców) na oferowane usługi oraz szereg korzystnych relacji (m.in. współpracę z wydawcą kart VISA w Polsce).
Karol aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne.
Ważne daty w konkursach:
- I termin zamknięcia Zgłoszeń (Early Birds) – do 16 lipca 2021
- II termin zamknięcia Zgłoszeń – do 10 września 2021
- Obrady Jury – październik
- Gala – listopad
Szczegóły: https://innovation.sar.org.pl/
Comments
