Jury 7. edycji konkursu Innovation

Informacja Prasowa - 23.06.2021
103

Jury 7. edycji konkursu Innovation

Jury 7. edycji konkursu Innovation

W tym roku jurorom Innovation, których zadaniem będzie ocena projektów pod kątem zmiany
i potencjału jej oddziaływania w przyszłości, przewodniczyć będzie Karol Sadaj, Aion Bank. Trzy grupy jurorskie będą pracować pod kierownictwem Jakuba Barzaka, Storytel; Dariusza Maciołka, Bank BNP PARIBAS oraz Mateusza Felsmanna, Twin. Digital Collective.

W konkursie Innovation są 3 kategorie: Biznes, Komunikacja i Media, a w każdej z nich najważniejszą wartością, ocenianą przez grono jurorskie będzie innowacyjność i odwaga w eksplorowaniu nowych rozwiązań. Grupy jurorskie będą obradować w podziale wg kategorii konkursowych, w składach:

Grupa Innowacje w Mediach:

JAKUB BARZAK (PRZEWODNICZĄCY) DYREKTOR MARKETINGU STORYTEL
EWA WRÓBLEWSKA-KUBIAK MEDIA & DIGITAL MANAGER KOMPANIA PIWOWARSKA
BEATA MAGDZIARZ HEAD OF DIGITAL MEDIA AND E-COMMERCE SALE T-MOBILE
ANNA MARCINIAK (TBC) HEAD OF COMMUNICATION MASTERCARD
MARTA GÓRECKA SENIOR STRATEGY & INNOVATIONS MANAGER STARCOM
RAFAŁ SZAFRANIEC GROUP ACCOUNT DIRECTOR OMD
MICHAŁ MICHALSKI CEO NEWONCE.MEDIA
MIŁOSZ JACYNA CREATIVE & STRATEGY HEAD / PARTNER ALBO ALBO
MARTA SZUFRANOWICZ SENIOR STRATEGIC PLANNER DDB WARSZAWA
JACEK DYMKOWSKI MANAGING DIRECTOR REPRISE MEDIA/MEDIABRANDS
ALICJA CYBULSKA CHIEF STRATEGY OFFICER HAVAS MEDIA GROUP POLAND
JULITA SENCZYNO BUSINESS DIRECTOR PERFORMICS
MAGDALENA POBIKROWSKA HEAD OF SEM SALESTUBE
MICHAŁ ROGOWSKI HEAD OF E-COMMERCE AND DIGITAL MARKETING ROYAL CANIN|MARS

 

 

 

Grupa Innowacje w Biznesie:

DARIUSZ MACIOŁEK (PRZEWODNICZACY) DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY PIONU MARKETINGU, KOMUNIKACJI I ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO  BANK BNP PARIBAS
WIOLETTA KOKOSZA DIGITAL MANAGER – MARKETING I PR POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI (BLIK)
ADAM GOCAŁA HEAD OF DIGITAL MARKETING LEROY MERLIN
ANNA ADRIAN MARKETING MANAGER OTODOM-OLX
DAGMARA GADOMSKA GM/MANAGING PARTNER PUBLICIS WORLDWIDE POLAND
MANIA KOSTRZEWSKA CLIENT PARTNER ISOBAR
JOANNA SKORUPSKA FOUNDER RADICALZZ
OLGA KOROLEC CMO/GROUP SUSTAINABILITY DIRECTOR RASP/ RINGIER AXEL SPRINGER MEDIA AG
HENRYK KLAWE STRATEGIST / PARTNER TGTH
PATRYCJA BRUŹ-SONIEWICKA CHIEF GROWTH OFFICER AURERO MEDILY
SŁAWEK WALA CHIEF TECHNOLOGY OFFICER VMLY&R
MARCIN KORDOWSKI CEO/OWNER MARCINKORDOWSKI.COM
MARTA ŁYSIAK CO-FOUNDER & MANAGING DIRECTOR LABCON

Grupa Innowacje w Komunikacji:

MATEUSZ FELSMANN (PRZEWODNICZĄCY) FOUNDER & MEMBER TWIN. DIGITAL COLLECTIVE
ARKADIUSZ GWIZDEK DYREKTOR MARKETINGU SKODA AUTO POLAND VOLKSWAGEN GROUP POLSKA
AGNIESZKA RZEPKOWSKA DYREKTOR DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PZU
PAWEŁ MODZELEWSKI HEAD OF SOCIALYSE SOCIALYSE
AGNIESZKA RADAWIEC DYREKTOR MARKETINGU OBI
TADEUSZ ŻÓRAWSKI GLOBAL ECOMMERCE STRATEGY DIRECTOR MOLECULAR BBDO
RADOSŁAW SMORGA BUSINESS DIRECTOR 180HEARTBEATS/JvM
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA CHIEF STRATEGY OFFICER SAATCHI & SAATCHI IS
NATALIA DROBNIAK-KULIK SENIOR STRATEGIC PLANNER McCANN
PIOTR BOMBOL CHIEF STRATEGY OFFICER GAMESET
PRZEMYSŁAW PUCHALSKI CREATIVE DIRECTOR WebTalk
ADRIAN HOŁOTA CEO PANOWIE PROGRAMIŚCI
WIESŁAW BARTKOWSKI (TBC) SZEF CREATING CODING

Pracami jurorów kierować będzie Karol Sadaj, który w listopadzie 2020 dołączył do Aion Banku, obejmując stanowisko Country Head Poland. Jest doświadczonym managerem o dość unikatowym profilu. Łączy umiejętność wprowadzania na rynek innowacyjnych firm oraz rozwiązań z sektora finansów i nowoczesnych technologii oraz doświadczenie zdobyte w korporacjach branży dóbr konsumenckich. Posiada obszerną wiedzę z zakresu szybko zmieniających się trendów konsumenckich, a także indywidualnych i biznesowych potrzeb klientów z sektora usług finansowych. Wie, jak wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań użytkowników.

Jako Country Manager w latach 2019-2020, Karol wprowadził na polski rynek markę Revolut, osiągając wraz z zespołem błyskawiczny rozwój firmy. W efekcie podjętych działań Revolut odnotował dynamiczny wzrost liczby klientów w Polsce – z 40 tysięcy do 1.2 miliona. Zapewniło to Revolutowi pozycję jednego z najbardziej rozpoznawalnych fintechów w kraju, a Polska stała się dla marki trzecim największym rynkiem na świecie.

W latach 2016-2018 był szefem marketingu Ubera w Polsce. Wraz z zespołem opracował i wdrożył strategię wzrostu, której skutkiem był zyskowny rozwój firmy i wzrost świadomości marki nad Wisłą. Całość działań marketingowych i współpraca z partnerami biznesowymi przyniosły Uberowi zwiększenie popytu (liczba pasażerów, użytkownicy aplikacji) oraz podaży (liczba kierowców) na oferowane usługi oraz szereg korzystnych relacji (m.in. współpracę z wydawcą kart VISA w Polsce).

Karol aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne.

Ważne daty w konkursach:

  • I termin zamknięcia Zgłoszeń (Early Birds) – do 16 lipca 2021
  • II termin zamknięcia Zgłoszeń – do 10 września 2021
  • Obrady Jury – październik
  • Gala – listopad

Szczegóły: https://innovation.sar.org.pl/

 

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...