string(91) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/JS_2_-1.jpg');"
string(65) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/JS_2_-1.jpg"
Jolanta Stryjczak PR Managerem w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR
20 października obowiązki PR Managera w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR przejęła Jolanta Stryjczak.
Będzie odpowiadała za działania komunikacyjne wokół takich projektów, jak: Effie, Imagination Day, Cannes Lions (Young Creatives, Young Creatives Best Europe), KTR, Innowation Day, czy Festiwal See&Say.
Jolanta Stryjczak ma wieloletnie doświadczenie pracując jako PR & Marketing Manager w kilku korporacjach, a ostatnio w chińskiej korporacji Huawei, gdzie rozpoczęła swoją przygodę z językiem chińskim, którą konsekwentnie kontynuuje. Od pół roku, jako zewnętrzny konsultant realizuje projekty marketingowe i PR dla rożnych firm, m.in. dla Audioteki – wprowadzając audiobooki na rynek chiński.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
