Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production.

Informacja Prasowa - 27.09.2021
13

Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production.

Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production.

 Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jola Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja.

Leniec ma duże doświadczenie w komunikacji marketingowej i zarządzaniu projektami mediowymi. Przez kilkanaście lat pracowała w UM Poland jako communication/media manager, a w ostatnich latach wspierała swoimi kompetencjami Fundację Ośrodka KARTA oraz Fundację im. Stefana Batorego.

W Timecode objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.

– Nasz konkurs rośnie razem z popularnością animacji w reklamie. Kiedy pandemia czasowo ograniczyła możliwość realizacji reklam filmowych, wielu klientów doceniło możliwości jakie w komunikacji marki daje animacja. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie konkursem ze strony branży. Dlatego podjęliśmy decyzję, o zatrudnieniu osoby, która będzie zarządzać i rozwijać naszą inicjatywę. Cieszę się, że dołączyła do nas Jola Leniec, która jest doświadczoną i skuteczną managerką. – powiedział Tomek Dławichowski – managing director Timecode Film Production.

Czwarta edycja konkursu Timecode Akcja Animacja ruszyła 16 września. Jego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem przewodnim ANIMACJA DLA PLANETY. Partnerami głównymi w tym roku zostali: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia, a partnerami kreatywnymi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, OpusB i PZL.

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...