Joanna Zientarska prowadzącą programu „Motorandka” w Motoryzacja Interia

Informacja Prasowa - 02.12.2021
83

Joanna Zientarska prowadzącą programu „Motorandka” w Motoryzacja Interia

Joanna Zientarska prowadzącą programu „Motorandka” w Motoryzacja Interia

Dynamika, pasja i emocje. 1 grudnia w Interii rusza program „Motorandka”. Poprowadzi go Joanna Zientarska. Topowa dziennikarka motoryzacyjna w Polsce zaprezentuje w nim z przymrużeniem oka najnowsze modele samochodów.

W programie „Motorandka” zapraszamy użytkowników Interii na osobiste i pełne emocji spotkanie z motoryzacją. Nie skupiamy się tylko na suchych danych technicznych. Najistotniejsza w tym projekcie jest dla nas relacja, która wytwarza się między człowiekiem a samochodem. Pokazujemy, że z tymi pojazdami jest trochę jak z ludźmi. Pewne osoby są idealnymi kompanami spontanicznych wypadów za miasto, inne z kolei –  sprawdzą się w roli partnera, który jest podporą w trudnych chwilach. „Motorandkę” wyróżnia  także kobiece spojrzenie na motoryzację. Piękno samochodu jest dla nas równie ważne jak jego moc i szereg gadżetów – mówi Joanna Zientarska, dziennikarka motoryzacyjna.

Joanna Zientarska dorastała w zapachu benzyny. Wyrosła w wielkiej, rodzinnej miłości do motoryzacji. Od najwcześniejszych lat jeździła z tatą na giełdę samochodową, żeby oglądać Maluchy i Syrenki. Kiedy okazało się, że nie wszyscy kochają samochody i motocykle, zaczęła zarażać pasją świat dookoła. Prowadziła programy motoryzacyjne dla TVN Style i Polsat Play, codziennie o swoich pasjach opowiada słuchaczom Antyradia, raz w tygodniu prowadzi program motoryzacyjny w Radiu Zet. Pisze bloga, żeby dać upust swoim motoryzacyjnym emocjom.

Motoryzacja Interia to serwis, który zaraża miłością i pasją do samochodów. Ukazują się w nim merytoryczne, ale jednocześnie pełne osobistych wrażeń testy popularnych marek pojazdów, praktyczne porady dla kierowców i informacje dotyczące ruchu drogowego. Program „Motorandka” uzupełni ofertę premium serwisu motoryzacyjnego Interii. Został on stworzony z myślą o osobach poszukujących „mechanicznej” drugiej połówki. Będzie także źródłem fachowej wiedzy i rozrywki w najlepszym wydaniu.

Za realizację programu „Motorandka” odpowiada dom produkcyjny TFP obsługujący projekty multimedialne Grupy Polsat Plus.

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...