Joanna Zaskurska nowym prezesem agencji public relations ComPress S.A.

Informacja Prasowa - 13.08.2018
85

Joanna Zaskurska nowym prezesem agencji public relations ComPress S.A.

Od 10 sierpnia prezesem zarządu ComPress S.A. jest Joanna Zaskurska. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kowalczyka, który 9 sierpnia złożył rezygnację.

ComPress S.A.

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media S.A. (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, posiada pakiet kontrolny akcji w ComPress S.A) od 2014 roku. Najpierw była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi. Od dwudziestu lat związana jest zawodowo z branżą medialną, głównie z tytułami gospodarczymi (m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska i Infor), w których zawsze odpowiadała za działy komercyjne ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju nowych obszarów komercyjnych oraz tworzeniem projektów eventowo-wydawniczych.

– Cieszymy się, że Joanna dołączyła do jednej z najbardziej znanych agencji public relations w Polsce. Jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów dla branży medialnej jest bezcenne w prowadzeniu projektów PR-owo-marketingowych. ComPress ma ogromne doświadczenie zarówno w konsultingu strategicznym, prowadzeniu dużych projektów m.in. z branży finansowej, energetycznej i IT, działaniach z zakresu komunikacji kryzysowej i public affairs. Liczę na to, że w najbliższym czasie dzięki Joannie zostanie poszerzone portfolio klientów ComPressu i wejdziemy w nowe obszary działalności, mówi Marek Dworak, przewodniczący rady nadzorczej ComPress S.A.

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...