Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

Informacja Prasowa - 02.11.2020
47

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

W teamie kreatywnym razem od blisko 3 lat, pracowali dla klientów na rynku lokalnym, a także przygotowali liczne kampanie w regionie. Na swoim koncie mają projekty dla marek z wielu branż – od motoryzacyjnej po producenta proszków do prania. Ich prace niejednokrotnie doceniane były na festiwalach i konkursach branżowych, zdobywając takie nagrody jak Effie Awards, KTR, Epica czy Golden Arrow. Jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji VMLY&R.
Joanna Sroka z branżą reklamową związana jest od 9 lat. W VMLY&R pracuje od 2018 roku, dotychczas na stanowisku senior copywriter.
Doświadczenie zdobywała w agencjach JWT, Publicis DWL, GPD Agency oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak Mazda, Renault, Ford, Michelin, Carlo Rossi, Soplica, Stumbras, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay’s, Fantasia, Procter&Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Tide, Always, Rimmel, Polfarma, Iwostin, Emolium, Prudential, Raiffeisen, mBank, Jula, IKEA.
Na swoim koncie ma pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych: Brązowe nagrody na Epica Awards oraz KTR za „Żarówkę IKEA”oraz Srebrne Effie Awards za „mBank – rocznik 2000”.
Czas wolny najchętniej spędza w domu albo w lesie. Jak sama określa ma pasje emerytki: zbiera grzyby, haftuje, uprawia kwiaty i rozwiązuje krzyżówki pozostając wierną Panoramicznej. Ma na wychowaniu dwóch kawalerów: kota Stefana i psa Lenka. Co ciekawe, potrafi ich ustawić tak, że nie żyją jak pies z kotem.
Sławomir Bełch, w branży reklamowej od 14 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku, dotychczas na stanowisku senior art director.
Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.
Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. Golden Arrow czy Effie Awards. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się m.in. „Baw się kawą” dla Jacobs oraz „Rocznik 2000” i „Przedsiębiorco zyskaj” dla mBank.
W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, dlatego do każdego key visuala podchodzi jak do dzieła sztuki. W czasie wolnym nie odbiega daleko od swojego wykształcenia i życia zawodowego – odpoczywa oddając się sztuce w różnych formach i spędzając czas z rodziną.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...