Joanna Krupa gwiazdą kampanii NEONET

Informacja Prasowa - 20.05.2021
18

Joanna Krupa gwiazdą kampanii NEONET

Joanna Krupa gwiazdą kampanii NEONET

Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.

NEONET to jedna z wiodących i dynamicznie rozwijających się sieci elektromarketów w Polsce. Poza niemal trzystoma sklepami stacjonarnymi, prowadzi również prężnie działający sklep internetowy neonet.pl, obsługujący miliony użytkowników miesięcznie.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach NEONET, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, dostępnym w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym sprawia, że proces wyboru sprzętu staje się dla kupujących znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.

– Zdecydowałam się na udział w kampanii marki NEONET, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych. Spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. Podoba mi się to świeże podejście NEONETU – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. Wróżę więc tej marce dalsze sukcesy – mówi Joanna Krupa.

Wizerunek ambasadorki pojawi się nie tylko w reklamach TV i online, ale m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

– W centrum uwagi marki NEONET zawsze był Klient. To nastawienie oddaje nasza główna platforma komunikacyjna „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”, a nowa kampania twórczo ją rozwija. Cieszymy się z udziału pani Joanny Krupy, której energetyczny wizerunek pasuje do charakteru naszej marki. Jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy Klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.

Kampania rozpoczęła się 20 maja br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, POS, etc.

Główny spot kampanii na profilu YT NEONET: https://www.youtube.com/watch?v=09EbwKn37y4

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...