Joanna Giz na stanowisku Content Marketing Team Managera w Think Kong
Informacja Prasowa - 22.11.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-22-o-13.21.00.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-22-o-13.21.00.png"
Joanna Giz na stanowisku Content Marketing Team Managera w Think Kong
Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w Agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej.
W ostatnich latach kierowała zespołem contentu produktowego w Grupie Allegro, a wcześniej pracowała jako Content Manager zespołu SEO w K2 Media S.A. dla największych marek z branży medycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeń oraz bankowości.
W Allegro do obowiązków Joanny należało zarządzanie zespołem tworzącym treści, koordynacja powstawania opisów i zdjęć produktów oraz sesji modowych. Natomiast w agencji K2 Media S.A. była odpowiedzialna za strategie publikacji content marketingowych oraz szkolenia Klientów w zakresie contentu. Szkoliła m.in.: redakcję Babyonline.pl oraz osoby zarządzające marketingiem w PKO BP BANKOWY PTE.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...