Joanna Giz na stanowisku Content Marketing Team Managera w Think Kong

Informacja Prasowa - 22.11.2017
234

Joanna Giz na stanowisku Content Marketing Team Managera w Think Kong

Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w Agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej.

 

W ostatnich latach kierowała zespołem contentu produktowego w Grupie Allegro, a wcześniej pracowała jako Content Manager zespołu SEO w K2 Media S.A. dla największych marek z branży medycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeń oraz bankowości.

W Allegro do obowiązków Joanny należało zarządzanie zespołem tworzącym treści, koordynacja powstawania opisów i zdjęć produktów oraz sesji modowych. Natomiast w agencji K2 Media S.A. była odpowiedzialna za strategie publikacji content marketingowych oraz szkolenia Klientów w zakresie contentu. Szkoliła m.in.: redakcję Babyonline.pl oraz osoby zarządzające marketingiem w PKO BP BANKOWY PTE.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...