
Joanna Drabent (Prowly): ludzie z Vimeo znaleźli nas w sieci. Jak polska i amerykańska firma nawiązały współpracę online
Redakcja PR - 16.03.2017CEO & Co-Founder Prowly Joanna Drabent o szczegółach nawiązania współpracy z Video
Wczoraj na naszych łamach pisaliśmy o wielkim sukcesie polskiej platformy CRM Prowly. Firma przygotowała centrum prasowe dla amerykańskiego potentata wideo – platformy Vimeo. Joanna Drabent, CEO & Co-Founder Prowly, opowiada naszemu portalowi, jak doszło do nawiązania współpracy z Vimeo oraz czym wyróżnia się ich nowe centrum prasowe.
Zobacz: Prowly przygotowało centrum prasowe dla Vimeo
Redakcja Publicrelations.pl: Pani Joanno, na gorąco – jak Pani skomentuje pozyskanie Vimeo?
Joanna Drabent CEO & Co-Founder Prowly: To dla mnie kolejny dowód na to, że mała firma może z powodzeniem konkurować z wielkimi graczami. Myślę, że w tym właśnie tkwi nasza siła – jesteśmy elastyczni i kreatywni, ale też nie brak nam doświadczenia.
Redakcja: Jak doszło do pozyskania tego klienta? Czy braliście Państwo udział w przetargu, zostaliście zarekomendowani?
JD: Zespół Vimeo szukał aplikacji, która spełni ich wymagania, jeśli chodzi o wygląd i działanie newsroomu. Znaleźli nas w sieci, spodobał im się nasz Brand Journal jako rozwiązanie i zgłosili się na demo. W zasadzie po dwóch rozmowach dopięliśmy współpracę. Wszystko przebiegło ekstremalnie szybko.
Redakcja: Ile czasu trwało przygotowanie centrum prasowego Vimeo?
Redakcja: Co Pani zdaniem przesądziło o tym, że Vimeo wybrało Prowly do tej realizacji?
Redakcja: Jakie funkcjonalności ma przygotowane centrum prasowe? Czym się wyróżnia?
Zespół Vimeo ma też dostęp do modułu Story Creatora do tworzenia multimedialnych informacji prasowych oraz Audience Pitch do zarządzania kontaktami, wysyłek i analizowania efektów. To dwa pozostałe moduły, jakie oprócz Brand Journala oferujemy w Prowly. Od premiery nowej wersji aplikacji pod koniec zeszłego roku, Prowly nie jest już bowiem monolitem i z modułów tych można korzystać niezależnie.
Redakcja: Jak technicznie będzie przebiegała współpraca z klientem? Czy będzie odbywała się wyłącznie drogą elektroniczną?
Comments
