Joanna Drabent (Prowly): ludzie z Vimeo znaleźli nas w sieci. Jak polska i amerykańska firma nawiązały współpracę online

Redakcja PR - 16.03.2017
56

CEO & Co-Founder Prowly Joanna Drabent o szczegółach nawiązania współpracy z Video

Wczoraj na naszych łamach pisaliśmy o wielkim sukcesie polskiej platformy CRM Prowly. Firma przygotowała centrum prasowe dla amerykańskiego potentata wideo – platformy Vimeo. Joanna Drabent, CEO & Co-Founder Prowly, opowiada naszemu portalowi, jak doszło do nawiązania współpracy z Vimeo oraz czym wyróżnia się ich nowe centrum prasowe. 

Zobacz: Prowly przygotowało centrum prasowe dla Vimeo

Redakcja Publicrelations.pl: Pani Joanno, na gorąco – jak Pani skomentuje pozyskanie Vimeo?

Joanna Drabent CEO & Co-Founder Prowly: To dla mnie kolejny dowód na to, że mała firma może z powodzeniem konkurować z wielkimi graczami. Myślę, że w tym właśnie tkwi nasza siła – jesteśmy elastyczni i kreatywni, ale też nie brak nam doświadczenia. 

Redakcja: Jak doszło do pozyskania tego klienta? Czy braliście Państwo udział w przetargu, zostaliście zarekomendowani? 

JD: Zespół Vimeo szukał aplikacji, która spełni ich wymagania, jeśli chodzi o wygląd i działanie newsroomu. Znaleźli nas w sieci, spodobał im się nasz Brand Journal jako rozwiązanie i zgłosili się na demo. W zasadzie po dwóch rozmowach dopięliśmy współpracę. Wszystko przebiegło ekstremalnie szybko.

Redakcja: Ile czasu trwało przygotowanie centrum prasowego Vimeo?

JD: Od dopięcia współpracy do startu serwisu potrzebowaliśmy ok cztery tygodnie.

Redakcja: Co Pani zdaniem przesądziło o tym, że Vimeo wybrało Prowly do tej realizacji? 

JD: Vimeo szukało elastycznej aplikacji, która spełni ich potrzeby, a także ludzi, który wskażą najbardziej skuteczne rozwiązania. Świetnie się rozumieliśmy od samego początku. 

Redakcja: Jakie funkcjonalności ma przygotowane centrum prasowe? Czym się wyróżnia? 

JD: Centrum oferuje to, co powinno dawać każde biuro prasowe i co daje nasz Brand Journal: łatwy dostęp do wszystkich newsów, dużo multimediów, które mogą być pobierane pojedynczo lub w formie skompresowanych plików, łatwą pracę z tekstem dzięki możliwości jego kopiowania. Nie zapominajmy, że Vimeo to wideo – biuro prasowe musi oddawać ten charakter. Cały serwis jest podobny do innych stron firmowych Vimeo, można się między nimi bezproblemowo przemieszczać.

Zespół Vimeo ma też dostęp do modułu Story Creatora do tworzenia multimedialnych informacji prasowych oraz Audience Pitch do zarządzania kontaktami, wysyłek i analizowania efektów. To dwa pozostałe moduły, jakie oprócz Brand Journala oferujemy w Prowly. Od premiery nowej wersji aplikacji pod koniec zeszłego roku, Prowly nie jest już bowiem monolitem i z modułów tych można korzystać niezależnie. 

Redakcja: Jak technicznie będzie przebiegała współpraca z klientem? Czy będzie odbywała się wyłącznie drogą elektroniczną? 

JD: Setup projektu koordynowaliśmy przez dedykowany kanał na Slacku, a co tydzień spotykaliśmy na krótkie podsumowania wideo. Od momentu startu centrum prasowego, zespół Vimeo korzysta z konta samodzielnie, my natomiast oferujemy codzienne wsparcie przez wbudowany w aplikację chat.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...