Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life

Informacja Prasowa - 22.05.2024
55

„Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” to program, podczas którego przed aktorką stawiane są różne zadania kulinarne

Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ambasadorką projektu jest znana aktorka Joanna Brodzik.

„Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” to program, podczas którego przed aktorką stawiane są różne zadania kulinarne. Przygotowuje ona potrawy, wykorzystując produkty marki Fine Life oraz dzieli się swoimi kuchennymi doświadczeniami i poradami.

Cykl składa się z ośmiu odcinków, które raz w miesiącu będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Publikowane będą również przepisy wraz z listą wykorzystanych produktów.  Premiera projektu odbyła się na początku kwietnia. Aktorka przygotowała wówczas małdrzyki w trzech odsłonach: z łososiem, ogórkiem, pomidorem oraz pesto, z awokado i bekonem oraz z czekoladą i truskawkami.

– W ramach projektu chcemy zaprezentować asortyment marki własnej Fine Life oraz przekonać konsumentów do jakości tych towarów – mówi Edyta Kudyba, Starsza Menadżer ds. Klientów Traders w MAKRO Polska – Zależało nam, aby program był odpowiedzią na codzienne wyzwania kulinarne, z którymi zmaga się wielu naszych odbiorców – dodaje.

Produkty marki Fine Life są dostępne w halach MAKRO oraz sklepach ODIDO.

 

 

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...