Joanna Adamowska – z Opus B do 19 Południka

Informacja Prasowa - 22.09.2021
293

Joanna Adamowska – z Opus B do 19 Południka

Joanna Adamowska – z Opus B do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko Business Development Directora.

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.

Dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia – gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in.  Grupy Żywiec
i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker – oraz agencją reklamową Opcom.

W 19 Południku objęła nowo powstałe stanowisko Business Development Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno – kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...