Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Informacja Prasowa - 21.07.2017
144

Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Facebookowi fani Jima Beama mają już możliwość rozmowy z wirtualnym barmanem, który prezentuje zdjęcia i sposoby podania drinków. To pierwszy tego sposób komunikacji z kon-sumentami wśród marek alkoholi wysokoprocentowych w Polsce. Tylko w pierwszym tygod-niu bot „konwersował” z użytkownikami Facebooka kilkaset razy.

Bot – to wirtualny barman, który prezentuje sposoby podania i zdjęcie koktajli na bazie Bourbona whiskey Jim Beam. Bot znaczy „Back on topic”, czyli „Z powrotem w temacie” – dlatego każdy użytkownik może się z nim „umówić”, by co piątek podrzucał nowy przepis na drinka.

– Tak wykorzystany bot tworzy nowy obszar, w jakim możemy budować relacje z konsumentami. Tu, w sposób nieinwazyjny i za przyzwoleniem użytkownika, odkrywamy świat Jim Beama i pokazujemy Bourbon whiskey jako alkohol, który można pić na wiele różnych sposobów – mówi Edyta Sa-dowska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

– Tworząc barmana – bota dla Jim Beama postawiliśmy na prostotę i podstawową użyteczność. Nauczyliśmy go profesjonalnie „mieszać drinki”, ale oczywiście daleko mu do takiej sztucznej inteli-gencji, z którą można by pogadać o życiu – jak z żywym barmanem! Projekt traktujemy rozwojowo i wkrótce pojawi się więcej możliwości interakcji – dodaje Paweł Stempniak z White Bits, agencji ob-sługującej markę Jim Beam w social media.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...