Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość. Sprite x Cyberpunk 2077

Informacja Prasowa - 27.01.2021
74

Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość. Sprite x Cyberpunk 2077

Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość. Sprite x Cyberpunk 2077 x Discord w innowacyjnej aktywacji skierowanej do streamerów i ich fanów.

 MediaCom Warszawa i agencja all for one przygotowały niestandardową aktywację dla marki Sprite. Działania agencji towarzyszyły partnerstwu marki z grą Cyberpunk 2077 – najgłośniejszej premiery gamingowej 2020 roku.  W akcji wzięło udział 20 streamerów, a Sprite jako jeden z pierwszych brandów na polskim rynku wykorzystał Discord. To dynamicznie rozwijająca się platforma komunikacyjna, szczególnie popularna wśród graczy. W 8 dni Twórcy wygenerowali  ponad 2 miliony wyświetleń treści.

W akcji Sprite x Discord x CP2077 wzięło udział 20 znanych streamerów, m.in.: Nieuczesana, BlackFireIce oraz leh_tv. Ich kanały mają w sumie ponad 2 miliony polubień i generują  miesięcznie 2 milionych obejrzanych godzin live na najważniejszych platformach streamingowych: Facebook Gaming, Youtube Gaming i Twitch. Poza kanałami zaangażowanych twórców, zrealizowane zostało dodatkowe wsparcie mediowe podczas gamingowych transmisji live z wykorzystaniem innowacyjnej technologii Instreamly. Aktywacja wspierała ostatnią kampanię Sprite „W 2077. Pragnienie to przeszłość”. Celem akcji było pełne wykorzystanie tej współpracy i dostarczenie pasjonatom streamingu emocji płynących z gry także w świecie rzeczywistym.

Przez 8 dni fani streamerów łączyli się w drużyny na dedykowanym marce Sprite kanale Discord. To tu zespoły pod wodzą twórców rozwiązywały zadania i podejmowały wyzwania rodem z cyberpunkowej rzeczywistości. Dla zwiększenia zaangażowania każdy fan biorący udział w akcji miał szansę na zdobycie tematycznych nagród, m.in. unikalnych kurtek sygnowanych Cyberpunkiem. Dodatkowo  spośród najaktywniejszych uczestników kanału Discord wytypowane zostały 20-osobowe zespoły, które zmierzyły się w walce o nagrodę główną. Finałowym zadaniem było wspólne zhakowanie specjalnie przygotowanego landing page’a zabezpieczonego hasłem.

Wykorzystana w akcji platforma Discord jest dla graczy jednym z najbardziej naturalnych środków komunikacji oraz popularnym “miejscem” codziennych spotkań. Dzięki odpowiedniej konfiguracji botów, kanał Sprite stał się w pełni interaktywny. Odpowiedni wybór i automatyzacja głównego touchpointu były kluczowe dla aktywacji uzupełniającej partnerstwo marki Sprite i gry Cyberpunk 2077.

Na kanał Discord Sprite dołączyło ponad 6100 osób z czego ponad 4000 dołączyły w pierwszych 24 godzinach trwania aktywacji.

Dla zachowania spójności z całością działań Sprite x Cyberupunk 2077 wybrani twórcy wzięli udział w telewizyjnej premierze Cyberpunk 2077 na kanale Polsat Games.

„Marka Sprite od wielu lat wspiera gaming i esport w Polsce i za każdym razem staramy się wprowadzać naszymi aktywacjami świeżość i otwierać nowe możliwości. Dzięki wyjątkowemu partnerstwu z CD PROJEKT RED możemy zastosować kolejne innowacyjne rozwiązania w digitalu oraz nawiązać współpracę z wieloma nowymi twórcami. Bardzo się cieszymy, że możemy zaangażować społeczność graczy za pomocą popularnej platformy komunikacyjnej, która nie była dotychczas miejscem wielu działań marketingowych – mówi Julia Mardeusz, Digital Project Manager Sprite.

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...