Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące
Informacja Prasowa - 24.09.2020Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące
Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące
Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała
– W nowej jesiennej ramówce Gazeta.pl będziemy kontynuować zieloną ofensywę i jednocześnie stawiać na treści, które interesują naszych czytelników. Użytkownicy znajd
Jesienna ramówka Gazeta.pl złożona jest
– W serwisach newsowych zadebiutował “Zielony Poranek”
Czytelnicy znajdą też w portalu ciekawe treści lifestyle’owe. Gazeta.p
Moto.pl oprócz sekcji Moto 2030 o przyszłości motoryzacji prezentuje w jesiennej ramówce cykl „Wiedza elektryzująca” poświęcony prak
Tej jesieni na Gazeta.pl nie zabraknie też sportu. Internauci będą mogli oglądać formaty wideo „F1 Sport” Michała Gąsiorowskiego i Piotra Majchrzaka oraz „Sekcja Piłkarska” Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego.
Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Redakcja od wielu lat w swoich treściach zwraca uwagę na ekologię, publikuje różnorodne cykle związane z ekologią, w tym m.in. „Piątki dla klimatu”, „Moto2030”, „Haps Zero Waste” czy „Ludzie w klimacie”. Gazeta.pl angażuje się także w ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”, a w 2019 r. zorganizowała akcję „Plaża bez peta”. Portal przygotował też specjalną ofertę „Reklama dla klimatu”, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy” jest obietnica alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users).