Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące 

Informacja Prasowa - 24.09.2020
191

Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące 

Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni. Portal ogłosił ramówkę na najbliższe miesiące

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.

 W nowej jesiennej ramówce Gazeta.pl będziemy kontynuować zieloną ofensywę i jednocześnie stawiać na treści, które interesują naszych czytelników. Użytkownicy znajdą w portalu najważniejsze i najnowsze informacje z kraju i ze świata oraz treści eksperckie dotyczące ich zainteresowań. Na łamach Gazeta.pl będzie pojawiać się też więcej tematów ekologicznych, które mają szczególne znaczenie dla naszych czytelników – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Jesienna ramówka Gazeta.pl złożona jest zarówno ze znanych już użytkownikom portalu formatów, jak i nowości, których premiery mają miejsce od początku września. Wśród kontynuowanych cykli czytelnicy znajdą m.in. rozmowę Grzegorza Sroczyńskiego, “Piątki dla klimatu” czy “Studio biznes”. Gazeta.pl będzie także coraz mocniej stawiać nowe formaty wideo dostępne w ramach interaktywnego playera, wykorzystując jego opcje – np.virtual showroom, modny wybór czy Click2Shop. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

– W serwisach newsowych zadebiutował “Zielony Poranek, czyli poranna rozmowa tylko o kwestiach klimatu, otwarta dla ministrów, ekspertów czy aktywistów i aktywistek. Żadne duże medium nie poświęca swojego najważniejszego porannego formatu sprawom klimatu  dodaje Rafał Madajczak.

Czytelnicy znajdą też w portalu ciekawe treści lifestyle’oweGazeta.pl zaproponuje im tej jesieni cykl Klimatycznie z praktycznymi eko poradami dla każdego. Będzie też wspierać matki w cyklach „Mamy moc” i „Matka Polka za granicą”. Natomiast na Plotek.pl zadebiutował format wideo „Plotkersi„, łączący wywiady z gwiazdami z konkursami dla widzów. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

Moto.pl oprócz sekcji Moto 2030 o przyszłości motoryzacji prezentuje w jesiennej ramówce cykl „Wiedza elektryzująca” poświęcony praktycznym aspektom użytkowania elektrycznych samochodów. Na strony serwisu powrócił też prestiżowy plebiscyt „The Best of Moto, w którym nagradzane są nie tylko samochody, ale też kampanie reklamowe czy influencerzy branży moto.

Tej jesieni na Gazeta.pl nie zabraknie też sportuInternauci będą mogli oglądać formaty wideo „F1 Sport” Michała Gąsiorowskiego i Piotra Majchrzaka oraz „Sekcja Piłkarska” Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego.

Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Redakcja od wielu lat w swoich treściach zwraca uwagę na ekologię, publikuje różnorodne cykle związane z ekologią, w tym m.in. „Piątki dla klimatu”, „Moto2030”, „Haps Zero Waste” czy „Ludzie w klimacie”. Gazeta.pl angażuje się także w ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”, a w 2019 r. zorganizowała akcję „Plaża bez peta”. Portal przygotował też specjalną ofertę „Reklama dla klimatu, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy” jest obietnica alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users).

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...