Nowy start – Jerzy Warchałowski dołącza do Rocket Media z planem na agencję e-marketingu 360

Informacja Prasowa - 24.01.2017
34

Jerzy Warchałowski parnerem zarządzającym w Rocket Media

Jerzy Warchałowski pod koniec 2016 roku dołączył do Rocket Media, wrocławskiej agencji marketingu internetowego jako partner zarządzający, przechodząc do niej ze stanowiska dyrektora ds. klientów kluczowych w Grupie Wirtualna Polska. Jego zadaniem jest rozwój usług agencji SEM na pełną ofertę działań marketingu efektywnościowego (Performance Marketing).

W przemianie Rocket Media Warchałowski wykorzysta doświadczenie zdobyte za sprawą zarządzania kluczowymi zadaniami Google Polska, Wirtualnej Polski oraz Money.pl.

Jerzy Warchałowski przygodę z biznesem internetowym rozpoczął już w 1999 roku w Getin Service Provider, a następnie zbudował od podstaw dział handlowy grupy Money.pl. W 2006 roku dołączył do Google Polska jako jeden z pierwszych googlersów w CEE. Tam pracował nad strategicznym rozwojem obszarów finanse, e-commerce, travel, tech i telco, a po przejściu do oddziału w Irlandii zarządzał działaniami marki w Polsce i w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu ostatnich dwóch lat zajmował się tworzeniem zespołu klientów kluczowych w Grupie Wirtualna Polska.

Jerzy Warchałowski

Jerzy Warchałowski, fot. Rocket Media

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...