Jędrzej Sudnikowicz zasilił szeregi LoveBrands Relations

Informacja Prasowa - 17.07.2019
174

Jędrzej Sudnikowicz zasilił szeregi LoveBrands Relations

W agencji LoveBrands Relations Jędrzej Sudnikowicz dołączył do zespołu Life science & CSR. Tym samym rozwija praktykę na stanowisku Communications Consultanta, pracując przy projektach CSR, kampaniach edukacyjnych i społecznych. Do jego obowiązków należy m.in. obsługa kanałów SoMe, content marketing, czy też media relations.

Dotychczas Jędrzej Sudnikowicz pracował m.in. w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, gdzie współpracował z organizacjami pozarządowymi przy realizacji licznych projektów edukacyjno-społecznych polegających m.in. na zawodowej aktywizacji osób z niepełnosprawnościami. Następnie, przez ponad 3 lata był Kierownikiem Biura Kultury i Promocji w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Otwocku. Kreował tam, inicjował i realizował działania kulturalne, a także angażował przedsiębiorców w działania na rzecz lokalnej społeczności. Na tym stanowisku wyprodukował m.in. takie wydarzenia jak „Membrana. Festiwal nad rzeką” (2018), „Dzień Dziecka z Polsatem” (2016), „Powiatowy Festiwal Kultury” (2016-2017), „Forum Gospodarcze Powiatu Otwockiego” (2015-2018), „Rock Point” (2017-2018, przegląd zespołów rockowych), czy zawody skimboardowe w ramach „Świder Skim Fest”.
 
-Bardzo doceniamy wykształcenie i dotychczasowe doświadczenie zawodowe Jędrzeja. To dzięki niemu mógł tak szybko wdrożyć się w niuanse, specyfikę pracy dla naszych Klientów. Co więcej, jego doświadczenie w organizacji szerokiego spektrum wydarzeń jest aktualnie nie do przecenienia – niedawno wyodrębniliśmy oddzielną markę LoveBrands Events specjalizującą się w tej działce. Bardzo cieszymy się, że zdecydował się do nas dołączyć. Wierzę, że dla harmonijnego rozwoju zespołów zajmujących się komunikacją oraz by trafnie zdiagnozować i zrozumieć potrzeby Klientów niezbędne są zespoły o różnorodnym i wieloaspektowym wykształceniu oraz doświadczeniu – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.
Agencja LoveBrands Relations przeszła w ostatnim czasie wiele pozytywnych zmian wynikających, nie tylko ze wzrostu, ale też z prawie 5 lat obecności na rynku. Zaliczyć do nich można m.in. przystąpienie do międzynarodowej sieci 3AW, czy lokalnej SKM SAR.
Jędrzej Sudnikowicz, obok Bartosza Lewickiego jest odpowiedzialny za powstawanie filmów na potrzeby Klientów, jak i własnego kanału YT agencji. Prywatnie czyta książki i pisze m.in. mikroopowiadania, poezję, teksty piosenek. Lubi słuchać muzyki rockowej i alternatywnej. Gra na instrumentach muzycznych i komponuje.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...