Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” doceniona przez jurorów konkursów Złote Spinacze ZFPR oraz EFFIE Awards

Informacja Prasowa - 11.10.2019
81

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” doceniona przez jurorów konkursów Złote Spinacze ZFPR oraz EFFIE Awards

„Jeden dzień – wart całe życie”,  kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations, kampania nominowana jest w kategoriach: Kampania społeczna (kategoria główna), Efektywność (kategoria specjalna) oraz NGO i sektor społeczny (kategoria sektorowa). Z kolei w konkursie EFFIE AWARDS, kampania ma szansę uzyskać statuetkę w kategorii „Positive change: CSR, Edukacja Społeczna i Pro Bono”.

Kampania zwraca uwagę rodziców na istotne zagrożenie oraz jednocześnie podkreśla rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży. Jej celem jest zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi oraz jakościowego spędzania z nimi czasu. Kampania przekroczyła oczekiwane efekty o prawie 50%.

Uwagę rodziców przykuwały działania w telewizji, radiu, intrenecie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Sam spot telewizyjny obejrzało prawie 3 miliony osób. Kampanię pro-bono wsparło grono kilkunastu celebrytów i influencerów, a ich apel dotarł do 1 044 116 osób.. Wśród rodziców, którzy mieli kontakt z kampanią, świadomość istnienia i skali problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży wzrosła aż o kilkanaście procent.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy z materiałami informacyjnymi dla rodziców oraz oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Uwagę rodziców na problem zwracał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno – https://youtu.be/vt3dWfBtuCU.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień –wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie podmioty biorące udział w kampanii, zrealizowały działania charytatywnie.

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” jest jednocześnie najlepszym potwierdzeniem efektywności ścisłej  współpracy pomiędzy zespołami kreatywnymi i mediowymi działającymi w ramach Havas Village. Koncept Havas Village  jest kluczem do  realizacji globalnej strategii zakładającej jednoczenie sił i kompetencji w celu dostarczenia klientom zoptymalizowanej oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. W tym modelu współpracy we wspólnej przestrzeni, specjaliści w zakresie zakupu mediów, kreacji i PR wspólnie dostarczają najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla klientów Grupy Havas. Koncept jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...