Jarosław „Pashabiceps” Jarząbkowski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Informacja Prasowa - 02.12.2019
189

Jarosław „Pashabiceps” Jarząbkowski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Były zawodnik organizacji Virtus.pro Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski został ambasadorem LV BET. Pasha wygrał 43 oficjalne turnieje, a także kilkukrotnie był wyróżniany miejscem w czołowej dwudziestce zestawienia najlepszych graczy roku według serwisu HLTV.org. „pashaBiceps” będzie współpracował z LV BET w obszarze esportu. Kooperacja między bukmacherem a ambasadorem ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w internecie oraz wśród osób zainteresowanych esportem.

Fani Jarka mogą spodziewać się wielu wspólnych działań marketingowych obejmujących m.in.  media społecznościowe a także dedykowanych promocji oraz niestandardowych aktywacji, zarówno online, jak i offline.

 

Cieszymy się, że jako marka LV BET mogliśmy tak szybko wykonać kolejny krok w świecie esportu. Przed nami finały rozgrywek ECS, a już dziś w naszej drużynie gra jeden z najpopularniejszych zawodników esportowych na świecie. Nasi gracze z miesiąca na miesiąc są coraz bardziej aktywni w dziedzinie sportów elektronicznych. Dzięki temu my, jako LV BET, możemy rozwijać nie tylko nasz produkt, ale także poszerzać swoją działalność na nowych rynkach, do których bez wątpienia możemy zaliczyć esport– powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET.

 

LV BET, jako firma, jest marka aktywna w internecie. Już we wrześniu uruchomił dedykowaną sekcję esportową z szeroką ofertą kursów oraz możliwością oglądania rozgrywek na żywo. Klienci mogą korzystać z dedykowanych mediów społecznościowych,  które dotyczą sportów elektronicznych.

LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych.LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec, koszykarskiego Śląska Wrocław oraz Victorii Londyn, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź. Ponadto zaangażował się w sponsoring polskiej transmisji rozgrywek CS:GO Esport Championship Series.

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...