Jarek Michalski objął nowoutworzone stanowisko Head of Design w agencji McCann & MRM

Redakcja PR - 06.06.2017
285

Jarek Michalski objął nowoutworzone stanowisko Head of Design w agencji McCann & MRM

Jarek Michalski, dotychczasowy senior designer, objął nowoutworzone stanowisko Head of Design. Do jego obowiązków należeć będzie nadzór nad jakością wizualną projektów opuszczających agencję oraz zarządzanie pięcioosobowym działem.

Jarek Michalski bierze udział w większości najważniejszych projektów agencji. Współtworzył Projekt 30/90 by Wyborowa, pomagał w relaunchu marki Onet, stale współpracuje z zespołem MasterCard, Coca-Cola, KFC i Starbucks.

Jarek jest absolwentem Wydziału Grafiki i Malarstwa łódzkiej ASP. Uczył się również w szkole muzycznej i studiował socjologię. Z McCANN & MRM związany jest od października 2016 roku. Wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + JUNG v MATT.

Jaroslaw_Michalski_photo_post

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...