Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

Informacja Prasowa - 05.06.2019
120

Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

„W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

Kampania to odpowiedź na hejt i brak kultury w sieci. Wulgarne odzywki, oszustwa, brak szacunku, spam – to zjawiska, które na co dzień dotykają internautów, w tym również użytkowników OLXa.

Chcemy wyraźnie powiedzieć, że się od tego odcinamy i przypomnieć o pewnych zasadach – mówi Marcin Sienkowski,head of marketing OLX.pl.  – Janusz Chabior wydał nam się idealny do roli kogoś, kto jest w stanie pomóc zaprowadzić porządek w serwisie. A może przy okazji także w pozostałej części sieci, bo zależy nam, by propagować pozytywne zachowania. I nie chodzi o to, by kogoś zganić czy ośmieszyć, ale by zmienić niefajne internetowe relacje w bardziej przyjazne. Tak jak w realnym życiu, kiedy na przykład idziemy do sklepu, mówimy „dzień dobry”, jesteśmy po prostu mili, a nawet żartujemy ze sprzedawcą. I takiej atmosfery chcemy w OLX  – podkreśla.

Punktem wyjścia do pomysłu była obserwacja, że najczęściej „sprawcy” hejtu czy innych chamskich zachowań w sieci czują się bezkarnie, bo są anonimowi. – Chowając się za ekran komputera i obrzucając błotem osobę po drugiej stronie, nie traktują jej jak kogoś znajomego czy bliskiego, kogo lubią i szanują – wyjaśnia Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v Matt. – Po prostu przestają zachowywać się jak ludzie. Dlatego postanowiliśmy rozładować hejterskie sytuacje humorem, pokazać konkretne twarze i charaktery, by nadać im bardziej cywilizowany, ludzki wymiar – dodaje.

Na potrzeby kampanii, która potrwa najbliższe trzy tygodnie, 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała serię siedemiu filmów do Internetu i social mediów. Spoty wyprodukowała F25.

Link:https://www.youtube.com/watch?v=Fd2Ivt7SNmE

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...