Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska

Informacja Prasowa - 13.03.2023
53

Odpowiadał będzie m.in. za reprezentowanie organizacji w mediach

Do działu Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika. Odpowiadał będzie za reprezentowanie organizacji w mediach, a także kompleksowe działania wizerunkowe i utrzymywanie relacji z dziennikarzami.

Złożona sytuacja humanitarna na świecie wymaga podejmowania efektywnych działań komunikacyjnych i edukacyjnych w wielu obszarach. Mając na uwadze związane z tym wyzwania UNICEF Polska podjął decyzję o gruntownej reorganizacji Biura Prasowego i zatrudnieniu Jan Bratkowskiego w charakterze rzecznika. Będzie on dbał o wizerunek organizacji w mediach oraz reprezentował ją w środkach masowego przekazu. Do jego obowiązków będzie także należało planowanie, proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
W trudnych i dynamicznych warunkach niezbędne jest profesjonalne, rzeczowe, a przede wszystkim wyważone podejście do kwestii komunikacyjnych. Wierzę, że nowy rzecznik będzie profesjonalnym łącznikiem pomiędzy organizacją a mediami. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze skuteczniej komunikować nie tylko naszą misję, ale również kluczowe obszary, którymi zajmuje się organizacja. Nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia oraz przyszłościmówi – mówi Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, UNICEF Polska
Jan Bratkowski jest absolwentem stosunków międzynarodowych i kulturoznawstwa. Ma wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz, redaktor, tłumacz i copywriter. Przez wiele lat był związany m.in. z Polską Agencją Prasową. Ostatnio w jednej z agencji PR odpowiadał za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe. Prowadził projekty z zakresu public relations, koordynując i zarządzając aktywnościami komunikacyjnymi dla klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...