Jameson łączy ogień z wodą! Daria Zawiałow w kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey”

Informacja Prasowa - 11.12.2020
21

Jameson łączy ogień z wodą! Daria Zawiałow w kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey”

Jameson łączy ogień z wodą! Daria Zawiałow w kampanii

„Tyle różnic, jedna whiskey”.

Trzykrotna zdobywczyni Fryderyka wkracza do uniwersum Jamesona, gdzie od trzech lat rezyduje już Piotr Kędzierski.
To zderzenie osobowości, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował. Zwłaszcza w tym roku wszyscy pragniemy czegoś, co połączy nas mimo wszelkich różnic. Niezależnie od tego, czy jest się silną dziewczyną, czy czułym chłopakiem; czy woli się koktail, czy whiskey na lodzie. I tutaj wchodzi Jameson. Cały na biało – chociaż w tym przypadku wypadałoby raczej napisać “na zielono”.

We wrześniu marka ruszyła z kampanią, która stanowiła lekcję towarzyskiego porozumienia ponad podziałami. Dogadać może się nawet krawaciarz z tatuatorem, grafficiarzem albo barberem, kiedy w grę wchodzi dobra whiskey.  W końcu – jak w zapomnianym, rapowym szlagierze – „chodzi o to żeby było miło”.

W projekcie nie mogło oczywiście zabraknąć wieloletniego ambasadora Jamesona – Piotra Kędzierskiego, który do perfekcji opanował celebrację relacji międzyludzkich.

W tym momencie kampania „Tyle różnic, jedna whiskey” wkracza jednak na jeszcze wyższy poziom i otwiera się na świat kobiet. Jameson w żadnym wypadku nie jest zarezerwowany na wyłączność dla „Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”. Czekamy, co się stanie, kiedy do jin „Kędziora” dodamy jang w osobie Darii Zawiałow, czyli jednej z najważniejszych artystek na polskiej scenie
muzycznej, autorki przeboju „Hej Hej!” i platynowych albumów „A kysz!” oraz „Helsinki”, ucieleśnienia sloganu „girl power”.

Co wyniknie z niespodziewanego połączenia? To może być niepowtarzalna, wybuchowa mieszanka!

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...