Jakub Cieśluk na czele działu Client Service w Artegence

Redakcja PR - 28.06.2017
20

Jakub Cieśluk objął w agencji stanowisko head of client service

Cieśluk dołączył do Artegence w pierwszej połowie czerwca. Przez ostatnie trzy lata pracował w agencji Kalicińscy.com na stanowisku group account director, a poprzednie sześć lat w PZL, jako account manager.

Jakub Cieśluk_Artegence

Jakub to doświadczony manager, mający na koncie pracę dla najbardziej wymagających marek. Ma jasno określone cele, plan i wizję działu Client Service. Jestem pewien, że to idealna osoba na to stanowisko – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.

Jakub Cieśluk pracował m.in. dla takich klientów jak IKEA, Alior Bank, SKODA, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen czy Bliska.

Ukończył zarządzanie i marketing oraz psychologię organizacji pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...