Jakie szanse i zagrożenia dla branży komunikacji marketingowej upatrują przyszli liderzy – uczestnicy programu Marketing Masterminds?

Informacja Prasowa - 21.10.2021
76

Jakie szanse i zagrożenia dla branży komunikacji marketingowej upatrują przyszli liderzy – uczestnicy programu Marketing Masterminds?

 

Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA Polska

Panel dyskusyjny z udziałem uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds był wydarzeniem zwieńczającym Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska. Managerowie i specjaliści reprezentujący reklamodawców, agencje i media mogli wysłuchać głosu przyszłych branżowych liderów na ważkie dla sektora komunikacji marketingowej tematy. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego, członka kapituły programu Marketing Masterminds i członka Rady Nadzorczej IAA Polska, paneliści
starali się odpowiedzieć na pytanie, czego nie dostrzegają obecnie branżowi liderzy i na co powinni zwrócić szczególną uwagę.

W rozmowie udział wzięło czworo uczestników programu Marketing Masterminds: Sylwia Tygielska – Growth Director, Isobar Polska, Karolina Zagórska – Senior Brand Manager, Tymbark (Grupa Maspex), Adrian Roman – Senior MarTech Manager, MediaCom oraz Radosław Wierzbiński – Strategy and Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska.

– Marketing Masterminds to kolejne pokolenie przywódców. To oni decydować będą o kształcie przemysłu reklamowego. Ich optyka na wiele ważnych dla branży kwestii jest nieco inna niż obecnych CEO – nierzadko dostrzegają o wiele więcej. To pierwszy panel, ale z pewnością zorganizujemy kolejne, bo opinie przyszłych liderów, opinie Marketing Masterminds  są bezcenne – podsumowuje Jacek Olechowski.

Zapraszamy do obejrzenia około 25-minutowego nagrania z panelu, w którym Marketing Masterminds odpowiadają na ważne pytania: Jak zarządzać zmianą, by się udała? Jak wprowadzać w organizacji innowacje i jak zająć się digitalizacją? Jak dostosowywać się do pojawiających się trendów konsumenckich, by nie zostać w tyle? Czy wreszcie: jakie cechy są najbardziej pożądane u menedżerów wyższego szczebla?

Zobacz: https://www.youtube.com/watch?v=6bUx2oPXRgw

Celem programu Marketing Masterminds jest wszechstronne wsparcie w dalszym rozwoju marketingowych talentów. W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie udział bierze 13 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzonej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal.

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska – Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik – Industry Manager/ Google, Maciej Osajda – Client Service Director / Sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński – Strategy & Innovation Director/ Ringier Axel Springer Polska.

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko – Head of Consumer Insight/ Polpharma, Łukasz Papuda – Global Digital Marketing Expert/ Allianz, Rafał Szablicki – Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska – Senior Brand Manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki – Project Manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – Strategy&Insights Director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz – Head of Business Development/ Salestube (Group One), Adrian Roman – Senior MarTech Manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska – Growth Director/ Isobar Polska.

Na uczestników Marketing Masterminds czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów, sesje know-how sharingowe i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dotychczas odbyły się wydarzenia z udziałem Katarzyny Kieli, Prezes
i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA oraz Wojciecha Sobieraja, CEO Aion Banku.

Organizatorem Marketing Masterminds – pierwszego w branży komunikacji marketingowej programu liderskiego – jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media, Grupa Mediacap i TikTok.

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: http://www.marketingmasterminds.pl

Zapraszamy również do obejrzenia filmu – zbiorczej wizytówki uczestników programu:

https://www.youtube.com/watch?v=1s8Z33nSOdc

Comments

comments

76
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...