Jaki kierunek studiów wybrać, żeby nie żałować?

Redakcja PR - 28.04.2016
236

Marketing dla przyszłych studentów.

Maj jest miesiącem nie tylko rozkwitającej przyrody, ale także egzaminów dojrzałości, czyli matur. Stres ogarnia młodych ludzi nie tylko podczas pisania testów, ponieważ po ogłoszeniu wyników rozpoczyna się kolejny problem. Jaki kierunek studiów wybrać, żeby nie żałować? Tego Wam niestety nie powiemy. Możemy jednak podpowiedzieć, które uczelnie oferują ciekawe kierunki związane z marketingiem i komunikacją wizerunkową. Gotowi?

Na prawie każdej uczelni jest kierunek związany z marketingiem. Najczęściej są specjalności zarządzania, socjologii lub dziennikarstwa. Przedmioty różnią się między poszczególnymi uczelniami, dlatego warto najpierw przejrzeć program. Nie lubicie matematyki? Lepiej wybrać się na kierunki humanistyczne właśnie z tą specjalnością. Pamiętajcie jednak, że dobry marketingowiec to człowiek, dla którego Excel nie ma tajemnic. Dobrze więc ten jeden semestr z matematyką się zaprzyjaźnić.

Jeśli szukacie nowinek i nie chcecie studiować marketingu, ciekawą ofertę przygotowało Collegium Civitas. Dziennikarstwo i Nowe Media to kierunek, na którym odnajdą się wszyscy fani mediów społecznościowych. Jest również kierunek o nazwie Marketing i Nowe Media, który będzie specjalnością Socjologii. W programie są warsztaty medialne, ale również elementy public relations. Ciekawe?

Podobny kierunek wprowadziła również Wyższa Szkoła Bankowa z oddziałem w Chorzowie, która oferuje Media Społecznościowe w Biznesie. W przedmiotach widnieją takie pozycje jak: big data w nowych mediach, kontent, design i reklama w nowych mediach, kryzysy w social media, media i komunikowanie w XXI w., narzędzia w nowych mediach. Zapowiada się więc ciekawie.

Uniwersytet Wrocławski może pochwalić się kierunkiem o nazwie Publikowanie Cyfrowe i Sieciowe a także Komunikacja Wizerunkowa. Specjalności tego ostatniego kierunku to: Communication Design, Branding, Public Relations. Dobrze, że (przynajmniej niektóre) uczelnie publiczne nadążają za zmieniającym się rynkiem pracy. Oby za tą innowacyjnością szły w parze również kompetencje, za co trzymamy kciuki.

Który kierunek szczególnie Was zainteresował?

 

Comments

comments

236
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...