Jakdojade z biletami komunikacji miejskiej w Warszawie

Informacja Prasowa - 11.12.2017
203

Jakdojade z biletami komunikacji miejskiej w Warszawie

Jakdojade zyskuje nową funkcjonalność – za pośrednictwem aplikacji w Warszawie wprowadzono możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej.

 

Aplikacja Jakdojade umożliwia zakup biletów jednorazowych, czasowych i krótkookresowych komunikacji miejskiej. Od 5 grudnia bilety można kupić w Warszawie, nowe rozwiązanie wprowadzono także pod koniec października w Trójmieście.

– Możliwość bezpiecznego i wygodnego zakupu biletów to znakomita wiadomość dla mieszkańców Warszawy korzystających z komunikacji miejskiej. Wprowadzenie sprzedaży biletów to kolejny duży krok w rozwoju Jakdojade – mam nadzieję, że wkrótce tę funkcjonalność wprowadzimy w kolejnych miejscowościach – mówi Bartosz Burek, Prezes Zarządu Citi-Nav Sp. z o. o., należącego do Grupy Onet-RAS Polska operatora aplikacji Jakdojade.

Za bilety w aplikacji Jakdojade można zapłacić za pomocą usługi BLIK lub karty płatniczej przyporządkowanej do konta użytkownika. Rodzaj biletu jest dobierany do trasy zaproponowanej przez użytkownika.

– Korzystanie z BLIKA to najwygodniejszy sposób płacenia w aplikacjach mobilnych oraz w internecie. Twórcy Jakdojade doskonale rozumieją oczekiwania swoich użytkowników, dlatego od razu zdecydowali się na udostępnienie BLIKA. To daje klientom możliwość kupienia biletów szybko, sprawnie i bezpiecznie – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Grupa Onet-RAS Polska przejęła udział większościowy w Jakdojade w grudniu 2016 r. Jakdojade jest jednym z najpopularniejszych produktów mobilnych w Polsce. Serwis udostępnia rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwia planowanie podróży w 28 miastach w Polsce. Z wersji aplikacji na platformę Android i iOS korzysta ok. 500 tys. użytkowników dziennie i ponad 3 miliony osób miesięcznie na wszystkich platformach (dane: Google Analytics Premium).

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...