Jaka jest przyszłość marketingu?

Informacja Prasowa - 16.11.2016
123

Zjazd Digital University - najnowsze trendy w marketingu i innowacje w komunikacji

Najnowsze trendy w marketingu oraz innowacje w komunikacji to temat przewodni grudniowego zjazdu Digital University. W gronie gości znani zagraniczni mówcy: Nicklas Bergman, szwedzki futurysta z European Institute of Innovation and Technology oraz Igor Larin, Leader of Portfolio Marketing w IBM Central & Eastern Europe.

Żyjemy w świecie ciągłych zmian. Nowe modele biznesowe, nowe narzędzia komunikacyjne, nowe pokolenie millenialsów i digital natives – to wszystko ma wpływ na prowadzenie komunikacji marketingowej marek.

Wśród zaproszonych gości kolejnego zjazdu Digital University, w całości poświęconego przyszłości marketingu, znajdują się – obok Nicklasa Bergmana i Igora Larina – Wiesław Bartkowski, wykładowca Uniwersytetu SWPS i School of Form, Jacek Karolak, Strategy Director w K2, dr Jan Zając, prezes Sotrendera, Daniel Biegaj, Business Development Director Fenomem oraz Joanna Ceplin, specjalistka od personal brandingu. Patronat nad wydarzeniem objął NCBiR, którego przedstawiciel również wystąpi podczas zjazdu.

Prelegenci będą mówić m.in. o tym jak media społecznościowe wpływają na automatyzacje działań marketingowych, a jak sztuczna inteligencja (AI) na SEO. Poznamy wyniki najnowszych badań marketingowych oraz analizy efektywności działań komunikacyjnych zarówno z poziomu badań naukowych, jak i korporacyjnych.

Zjazd Digital University poświęcony najnowszym trendom w marketingu odbędzie się 2 grudnia w Szkole Głównej Handlowej (Budynek C, Aula I).

Digital University to innowacyjny projekt edukacyjny. Każdy całodniowy zjazd porusza inny temat, ale zawsze klamrą spinającą są nowe technologie. Dotychczas na Digital University gościli m.in. Stefan H. Thomke, Mikołaj Piskorski z Harvard Business School, prof. David Roberts z Singularity University oraz wielu innych przedstawicieli biznesu i nauki.

Szczegóły wydarzenia oraz zapisy na stronie: http://www.digitaluniversity.pl/

Digital Univeristy

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...