Jak zdobyć zdrowe, aktywne serca? – Konferencja Marketing to Healthy & Active Customer

Informacja Prasowa - 18.09.2017
231

Jak zdobyć zdrowe, aktywne serca? - Konferencja Marketing to Healthy & Active Customer

Ostatnie lata to potężny wzrost świadomości konsumenckiej i zainteresowania zdrowym, aktywnym trybem życia. Chcemy jeść zdrowo i ekologicznie, chodzić na jogę, crossfit czy siłkę, biegać, mieć modne sportowe ciuchy, nowoczesny sprzęt i gadżety. Często kupujemy je impulsowo, nie kalkulując długo. Pora, by jeszcze skuteczniej monetyzować ten trend.

W drugim tygodniu października odbędzie się pierwsza na rynku konferencja w całości poświęcona efektywnej komunikacji marketingowej do konsumenta Healthy & Active. Aktywność fizyczna Polaków – Kim są? Jakie sporty lubią? Ich potencjał zakupowy dziś i w przyszłości? Polski konsument na tle innych krajów: jak rozumie zdrowe odżywianie, co kupuje, co jest dla niego ważne. Żywność ekologiczna w Polsce – kto ją kupuje i dlaczego? Między innymi tym zagadnieniom będzie poświęcone październikowe spotkanie.

Zaproszeni praktycy marketingu z wiodących firm kierujących ofertę do konsumenta Fit & Healthy, nawet jeśli nie są to produkty ani sportowe ani ekologiczne, zaprezentują swoje autorskie inspiracje oraz sprawdzone rozwiązania. Unikalny zestaw case studies prezentujących skuteczne wykorzystanie m.in. digital, omnichannel, eventów i Influencerów zaprezentują przedstawiciele takich firm jak: DANONE WATERS / ŻYWIEC ZDRÓJ, DECATHLON, REGATTA, 3M, FOODCARE, KENWOOD, RUNMAGEDDON, PURELLA FOOD, ORGANIQUE, BENEFIT SYSTEMS i inni.

Przygotowywane interaktywne sesje warsztatowe w pierwszym dniu Forum będą okazją do zastanowienia się i wypracowania gotowych do zaimplementowania rozwiązań m.in. jak z sukcesem zaprojektować event dla marki Health/Fit/Active, jak tworzyć content w tym obszarze, czy jak zbudować zaangażowanie HCP poprzez zindywidualizowaną komunikację.

Forum to okazja do dynamicznej wymiany doświadczeń, obserwacji, trendów, inspiracji oraz burz mózgów w gronie praktyków marketingu „z branży”. Organizator, firma Blue Business Media, zapewnia zagregowany w jednym miejscu i czasie zestaw benchmarków i informacji pozwalających inaczej spojrzeć na jeden z najbardziej dynamicznie rosnących segmentów rynku.

Konferencja odbędzie się w dniach 10-11 października 2017 w Warszawie. Do 15 września obowiązują tańsze zgłoszenia. Rejestracja dostępna na stronie: www.healthy-marketing.pl

Organizatorem Forum jest firma Blue Business Media.

 

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...