Jak wygląda biuro agencji VML w Krakowie? Wygląda bardzo fajnie

Jerzy Ciszewski - 21.01.2016
291

Agencja VML Poland, przysłała zdjęcia swojego krakowskiego biura wraz z opisem.

Agencja VML Poland, przysłała zdjęcia swojego krakowskiego biura wraz z opisem. Wnętrza wyglądają bardzo kreatywnie, inspirująco, ekologicznie i nowocześnie. W dzisiejszych czasach, każde przedsiębiorstwo, które ma na względzie swój ogólny wizerunek wśród potencjalnych współpracowników, powinno również myśleć o miejscu w którym spędza się bardzo dużą część życia

*          *          *          *          *          *

Przemysłowy charakter Zabłocia sięga dużo dalej niż połowa XIX wieku. Tutaj  zlokalizowane były m.in. zakłady materiałów budowlanych, fabryka materiałów emaliowanych należąca do Oskara Schindlera czy ciągnący sie w nieskończoność PRL-owski budynek zakładów Telpod. W tym momencie Zabłocie odżywa na nowo, a zlokalizowane tutaj Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK przyciąga krakowski światek kreatywny.

 

W takiej właśnie scenerii, w starej fabryce kabli, swą siedzibę ma krakowskie biuro VML Poland. Powierzchnię 800 m2 tworzą głownie otwarte przestrzenie, nie brakuje tutaj jednak sal konferencyjnych . Założeniem projektowym było zachowanie klimatu fabryki, z drugiej strony zaś ocieplenie otoczenia elementami swojskimi. Wnętrze wyposażono takimi elementami  jak regały na nagrody zbudowane z drabin, stolarka w salach konferencyjnych zainspirowana została detalami wziętymi ze stodoły; regały, recepcja i część stolików zostały wykonane z desek otrzymanych z  rozbiórki 100-letniego domu jednego z właścicieli agencji. Ważnym elementem integrującym pracowników jest otwarta kuchnia wraz z jadalnią. Poprzemysłowa przestrzeń okazują się być doskonały tłem dla oryginalnych mebli i dodatków, przełamujących surowość otoczenia i dodających walorów wnętrzu.

 

Lokalizacja: Kraków, ul. Przemysłowa 12

Powierzchnia: 810 m2

Realizacja: Morpho Studio

Inwestor: VML Poland

Zdjęcia: Hanna Długosz

 

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...