Jak tworzyć angażującą komunikację? Ebook „Turn Your Public On” już w sprzedaży

Informacja Prasowa - 28.09.2020
57

Jak tworzyć angażującą komunikację? Ebook „Turn Your Public On” już w sprzedaży

Jak tworzyć angażującą komunikację? Ebook „Turn Your Public On” już w sprzedaży

Wrocławska agencja Publicon powraca ze swoją książką „Turn Your Public On”, nagrodzoną Złotym Spinaczem 2019 w kategorii custom publishing – tym razem w formie ebooka. To podręcznik dla właścicieli firm, którzy dopiero startują na rynku i chcieliby wypromować swoją działalność, jak i managerów, którzy funkcjonują w branży komunikacji od lat, ale chcieliby poznać przydatne narzędzia czy usystematyzować wiedzę.

Gdzie szukać wiedzy, gdy jest się początkującym w branży? Można sięgać po publikacje akademickie, które prezentują niezbędną wiedzę teoretyczną. Książka, którą wydała agencja Publicon, ma w pogłębiony sposób traktować o różnych aspektach komunikacji.

W publikacji przeczytamy o całym spektrum obszarów, które składają się na wizerunek marki: od określania grupy docelowej, badań, planowania kampanii, aż po fotografię, język i media społecznościowe. Nie brakuje też porad dotyczących współpracy z klientem i agencją. W rozdziałach znajdują się checklisty, przeglądy przydatnych narzędzi czy przykłady dokumentów. Pierwszy, drukowany nakład, wyprzedał się w całości jeszcze przed upływem roku od uruchomienia przedsprzedaży.

Początkowo zakładaliśmy wydanie jedynie wersji drukowanej. Jesteśmy pod tym względem dość tradycyjni – wierzymy w sens długich form, jakościowego wydania i rzetelnych, merytorycznych publikacji. To podejście doprowadziło nas zresztą do uzyskania Złotego Spinacza w kategorii custom publishing. Często spotykaliśmy się jednak z pytaniami o dostępność ebooka, stąd postanowiliśmy wprowadzić go do sprzedaży. Dużą wartością tej książki jest design, dlatego zdecydowaliśmy się wyłącznie na format pdf, który pozwala zachować aspekt wizualny – tłumaczy Szymon Sikorski, CEO Publicon.

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...