Jak sprzedawać piękno czyli słów kilka o tym, jak tworzyć content marki kosmetycznej
Informacja Prasowa - 04.07.2019Jak sprzedawać piękno czyli słów kilka o tym, jak tworzyć content marki kosmetycznej
Co chwilę słyszymy o launchu kolejnej marki kosmetycznej czy otwarciu nowej perfumerii. Kosmetyki to rynek ogromnego popytu, ale nie ukrywajmy – także wielkiej konkurencji. Tzw. efekt czerwonej szminki czyli zjawisko polegające na tym, że w dobie kryzysu wzrasta sprzedaż czerwonych szminek pokazuje, że kosmetyki sprzedawać się będą dosłownie zawsze. Jak zatem przebić się z komunikatem, aby osiągnąć sprzedażowy sukces? To temat, który tym razem bierzemy „na tapetę” i przedstawiamy sposoby na tworzenie skutecznego i atrakcyjnego contentu marek kosmetycznych.
Droga do piękna
–Tworząc story marki, warto jednak pamiętać, aby nie popadać w „baśniowe klimaty”. Lepiej rzeczowo przedstawić problem i drogę do piękna, która będzie łudząco przypominała to, z czym zmaga się konsument. Odwołuj się przy tym do zmysłowych doznań, jakie fundują nam kolory, zapachy i ulotne chwile. Świetnym przykładem jest dosłownie synestezyjna kampania marki MAC – Agnieszka Kadłubowska, Account Director, Agencja Twożywo
Stwórz osobowość marki
Pokaż się!
-Nikt inny, niż prawdziwy konsument czy influencer, nie pokaże lepiej, jak stosować błyszczyk czy puder w codziennych sytuacjach, a przy tym będzie oddziaływał na emocje, tworząc efekt „przedmiotu pożądania – dodaje Agnieszka Kadłubowska, Account Director, Agencja Twożywo
Queen czy microinfluencer?
-Zrozumienie tych wszystkich kwestii jest niezwykle ważne w budowaniu skutecznej, ale przede wszystkim spójnej i przemyślanej strategii tworzenia contentu oraz strategii komunikacji marki. Sukcesywne budowanie własnego, wyróżniającego stylu to bowiem klucz do zaistnienia na tym niezwykle trudnym rynku – Karolina Remiszewska, PR&Content Manager, Agencja Twożywo