Jak skutecznie rekrutować w internecie. Case study Laboratorium Kariery Polpharma 

Informacja Prasowa - 09.01.2017
277

Case study projektu nagrodzonego Złotym Spinaczem 2016

Celem kampanii Laboratorium Kariery Polpharma było dotarcie do młodych biotechnologów i zachęcenie ich do wysłania zgłoszeń do programu stażowego Polpharmy. W efekcie pozyskano ponad 800 jakościowych CV, co jak na bardzo wąską grupą docelową jest bardzo dobrym wynikiem.

Laboratorium Kariery to program stażowy Polpharmy, lidera polskiego rynku farmaceutycznego, skierowany do studentów ostatnich lat i absolwentów kierunków takich jak biotechnologia, chemia, farmacja oraz inżynieria genetyczna.

Za merytoryczną koncepcję programu odpowiadały wewnętrzne działy HR i PR Polpharmy oraz eksperci oddziału Biotechnologii. Agencja strategiczna White Paper Agency była odpowiedzialna za koncepcję i stworzenie serwisu rekrutacyjnego laboratorium-kariery.pl oraz za przeprowadzenie kampanii komunikacyjnej.

W miesięcznej kampanii internetowej wykorzystano kilka uzupełniających się narzędzi: kampanie displayowe i content marketingowe na portalach rekrutacyjnych, serwisach tematycznych poświęconych biotechnologii i farmacji oraz serwisach studenckich, reklamy na Facebooku i w Google (targetowane po uczelniach i demografii), geotargetowane SMS-y oraz mailingi.

Aby mieć pewność, które kanały marketingowe są najefektywniejsze w pozyskiwaniu wartościowych zgłoszeń i na bieżąco optymalizować kampanię, White Paper Agency wykorzystała m.in. narzędzie Gemius Prism do analizowania ruchu na stronie.

Program Laboratorium Kariery Polpharma został w grudniu 2016 r. nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Employer Branding.

Najlepsi studenci takich kierunków jak biotechnologia i farmacja zwykle nie mają problemów ze znalezieniem pierwszej pracy. Wspólnie z klientem zależało nam na dotarciu do nich z pozytywnym przekazem o możliwościach rozwoju, jakie daje Laboratorium Kariery Polpharma, w środowisku internetowym, który dla tego pokolenia jest najbardziej naturalne – wyjaśnia Jarosław Sosiński z White Paper Agency.

laboratorium kariery Polpharma

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...