„Jak się żyje wampirom w Polsce?”, czyli kampania Leo Burnett dla eurobanku

Informacja Prasowa - 09.03.2018
209

„Jak się żyje wampirom w Polsce?”, czyli kampania Leo Burnett dla eurobanku

9 marca wystartowała nowa kampania wizerunkowa eurobanku, firmowana hasłem „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. To pierwsze kreatywne efekty rozpoczętej w styczniu br. współpracy Leo Burnett i eurobanku.

Agencja odpowiada za wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej banku. Jej idea oparta jest na przedstawieniu życia nietypowych klientów – trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka, które na co dzień korzystają z usług bankowych tak jak zwykli ludzie.

– Reklama walczy o uwagę z mnóstwem treści, do których mamy dostęp każdego dnia. Żeby przyciągnąć uwagę widzów, musimy opowiadać intrygujące, zabawne, a nawet niesamowite historie. A co może być bardziej interesującego niż codzienne życie wampirów w Polsce? – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Celem platformy jest pokazanie, że eurobank działa z myślą o swoich klientach – chętnie doradzi i działa na jasnych zasadach, dlatego też kampania skupia się na tym aby przekonać najbardziej wymagających klientów banków – tych, których codzienność jest nadzwyczaj niecodzienna.

– W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów – zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Spot (30”) będzie emitowany w telewizji i kinach w całej Polsce do 22 marca. Równolegle z emisją spotu w TV uruchomione zostaną landing page (WAMPIRYw.PL) i formaty internetowe kampanii, które będą prezentowały krótkie sceny z życia wampirzych bohaterów.

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na reklamową obsługę eurobanku. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku i obejmuje działania z zakresu ATL.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...