Jak reagujemy na reklamy?

Jerzy Ciszewski - 15.01.2016
148

Reklamy potrafią nas denerwować, zachwycać, omamiać. Jest kilka spotów, które po kilku sekundach wchodzą nam do głowy i nie odpuszczają.

Reklamy potrafią nas denerwować, zachwycać, omamiać. Jest kilka spotów, które po kilku sekundach wchodzą nam do głowy i nie odpuszczają. Jedną z takich reklam jest Oreo i ich słynna piosenka. Na drugi tytuł zasługuje Guseppe z charakterystyczną melodią w każdym ze spotów. Czy nowa kampania zaskakuje?

Nie zrezygnowano z motywu muzycznego, który przewija się w każdej z reklam pizzy. Dobrze czy źle? Widzowie są już przyzwyczajeni i bardzo dobrze kojarzą markę właśnie z tej melodyjki, która łatwo wpada w ucho. Bardzo szybko zatem potrafią ulokować dany obiekt w odpowiedniej ,,szufladce” z daną nazwą. Nie trzeba zatem wiele, aby wzmocnić wizerunek marki na rynku.

Ci, którzy są znudzeni motywem albo nie przepadają za nim, muszą sięgnąć wstecz i przypomnieć sobie najpopularniejsze reklamy ubiegłych lat. Piosenki z reklam produktów takich jak wspomniane już OreoZozole czy sok Leon już na stałe zagościły w repertuarze reklamowych szlagierów, które nucimy czasem przy okazji żartów sytuacyjnych. Skuteczne?

Sam spot zaczyna się dość przewidywalnie. Na pierwszym planie jest wspomniane danie i mężczyzna, który je kawałek pizzy. Zarywa się pod nim podłoga i wpada do sąsiedniego mieszkania, w którym trwa przyjęcie. W ten sam sposób przemieszcza się jeszcze kilku innych bohaterów, trafiając w różne miejsce, na różnych ludzi. Wskazuje to na grupę docelową, która nie jest szczegółowo sprecyzowana. Pizzę mogą jeść przecież ludzie w każdym wieku, pracujący w różnych zawodach. Nic odkrywczego, ale może czasem lepsze jest wrogiem dobrego?

Najnowsza kampania pod hasłem ,,Guseppe – pizza, która wciąga” będzie emitowana we wszystkich dużych stacjach. Spot trwa 30 sekund, odpowiada za niego GPD Agency oraz dom mediowy OMD Media Direction. Oprócz działań w mediach tradycyjnych, przewidziane są odpowiednie komunikaty na fanpejdżu a także na stronie internetowej.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...