Jak profesjonaliści PR przewidują zmiany budżetów w 2020 roku – PRdaily

Informacja Prasowa - 03.10.2019
229

Jak profesjonaliści PR przewidują zmiany budżetów w 2020 roku – PRdaily

Podczas, gdy specjaliści ds. komunikacji próbują prognozować, co czeka branżę w nadchodzącym roku – wielu planuje zwiększyć inwestycje w technologię, a inni, z kolei, szukają nowych pracowników do zespołu. Jednak wszyscy liczą na zmianę w branży.

Według ostatnich badań, prawie połowa respondentów stwierdziła, że w 2020 roku wydatki na usługi firm public relations zostaną na takim samym poziomie, jak i w poprzednim roku.

Linda Rutherford, wiceprezes i dyrektor ds. Komunikacji w Southwest, mówi, że profesjonaliści PR muszą inwestować w nowe technologie, ale nie musi to przekładać się na większy budżet.

 

 Ostatnie lata przyniosły znaczne inwestycje w technologie komunikacyjne, a także społecznościowe / cyfrowe, więc uważam, że ta tendencja będzie nadal aktualna w 2020 roku – mówi Linda Rutherford.

 

Jak pokazują badania, najchętniej profesjonaliści PR zainwestowaliby w produkcję video oraz w social media. Dalej idą inwestycję w kadry, marketing oraz dziennikarstwo.

 

Z kolei, profesjonaliści PR mniej wydawaliby pieniądze na takie przedsięwzięcia, jak konferencje prasowe i wydarzenia medialne – mówi Linda Rutherford.

 

Specjaliści ds. PR mówią jednym głosem, że technologia zmienia tradycyjne wydatki budżetów komunikacyjnych.

 

źródło: prdaily.com

 

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...