Jak profesjonaliści PR przewidują zmiany budżetów w 2020 roku – PRdaily
Informacja Prasowa - 03.10.2019Jak profesjonaliści PR przewidują zmiany budżetów w 2020 roku – PRdaily
Podczas, gdy specjaliści ds. komunikacji próbują prognozować, co czeka branżę w nadchodzącym roku – wielu planuje zwiększyć inwestycje w technologię, a inni, z kolei, szukają nowych pracowników do zespołu. Jednak wszyscy liczą na zmianę w branży.
Według ostatnich badań, prawie połowa respondentów stwierdziła, że w 2020 roku wydatki na usługi firm public relations zostaną na takim samym poziomie, jak i w poprzednim roku.
Linda Rutherford, wiceprezes i dyrektor ds. Komunikacji w Southwest, mówi, że profesjonaliści PR muszą inwestować w nowe technologie, ale nie musi to przekładać się na większy budżet.
Ostatnie lata przyniosły znaczne inwestycje w technologie komunikacyjne, a także społecznościowe / cyfrowe, więc uważam, że ta tendencja będzie nadal aktualna w 2020 roku – mówi Linda Rutherford.
Jak pokazują badania, najchętniej profesjonaliści PR zainwestowaliby w produkcję video oraz w social media. Dalej idą inwestycję w kadry, marketing oraz dziennikarstwo.
Z kolei, profesjonaliści PR mniej wydawaliby pieniądze na takie przedsięwzięcia, jak konferencje prasowe i wydarzenia medialne – mówi Linda Rutherford.
Specjaliści ds. PR mówią jednym głosem, że technologia zmienia tradycyjne wydatki budżetów komunikacyjnych.
źródło: prdaily.com