Jak pielęgnować miłość? Podsumowanie kampanii społecznej drogerii Pigment

Informacja Prasowa - 27.02.2020
101

Jak pielęgnować miłość? Podsumowanie kampanii społecznej drogerii Pigment

Od początku lutego w social mediadrogeria Pigment pod hasłem Jak pielęgnować miłość prezentowała serię filmów z udziałem seniorów z krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców.Jaki był zamysł marki i jakie reakcje wywołała akcja?

Przez kilka ostatnich tygodni drogeria Pigment w mediach społecznościowych prowadziła kampanię społeczną pt. Jak pielęgnować miłość. Celem akcji było zaproszenie fanów marki do rozmowy o uczuciach. Wideo, które co kilka dni udostępniał Pigment, zrealizowane zostały we współpracy z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej, który zrzesza seniorów.

 

Wspólnie rozmawialiśmy o pierwszych pocałunkach, randkowych rytuałach, cielesności w związku. Wideo ukazały ich wspomnienia, którym niejednokrotnie towarzyszyły wzruszenie, nostalgia. Pokazaliśmy, że bez względu na wiek, uczuciom towarzyszą emocje, a najwspanialsze wspomnienia o nich potrafią towarzyszyć nam przez lata. – wyjaśniaJustyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Oprócz kampanii reklamowej, marka przygotowała dla swoich fanów specjalny konkurs. Pod każdym z wideo obserwatorzy mogli udzielić własnej odpowiedzi na pytanie zadane w filmie. Co kilka dni Pigment poruszał inny aspekt miłości, tym samym zachęcając fanów do dyskusji i dzielenia się własnymi wspomnieniami oraz doświadczeniami. Jak dodaje Pigment, całej akcji przyświecało jedno – poszukiwanie odpowiedz na pytanie, jak pielęgnować miłość.

Mówienie o miłości bywa trudne, wymaga odwagi. Za pomocą kampanii chcieliśmy pokazać, jak pięknie można o niej rozmawiać. I jak na różne sposoby można o miłość dbać, pielęgnować uczucia.

Pielęgnacja uczuć w wydaniu drogerii Pigment

Efektem kampanii było kilkadziesiąt zgłoszeń konkursowych, a najciekawsze z nich marka nagrodziła m.in. zestawami kosmetyków. Jednak na konkursie marka Pigment nie zakończyła swojej akcji:

Zależało nam nie tylko na dyskusji. Luty to miesiąc wyjątkowy, kiedy z racji Walentynek temat miłości jest nam wszystkim szczególnie bliski. Jako drogeria wiemy, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja ciała. Nasze wideo oraz rozmowy z seniorami pokazały, że równie ważne jest pielęgnowanie uczuć, emocji, kobiecości. O to drugie pomogły nam zadbać warsztaty kosmetyczne, które przeprowadziliśmy dla seniorów.

 

Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość, a także wynikach konkursu znaleźć można na fanpage’u drogerii: www.facebook.com/drogeriapigment/

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...