Jak odnieść sukces w branży e-commerce?

Informacja Prasowa - 24.07.2019
299

Jak odnieść sukces w branży e-commerce?

Zakupy przez całą dobę, nieograniczony wybór, możliwość realizowania transakcji z każdego zakątka na świecie sprawiło – to najważniejsze zalety branży e-commerce. W dobie dynamicznych zmian technologicznych oraz postawy konsumentów nastawionych na zakupy „tu i teraz” e-commerce jest idealnym rozwiązaniem pozwalającym generować zyski ze sprzedaży.

Branża e-commerce w Polsce ma już 23 lata. Prekursorem e-handlu był sklep internetowy należący do firmy Terent, który jednak szybko zakończył swoją działalność. Najdłużej działającym sklepem jest platforma Komputronik.pl, która wystartowała w 1998 roku. Szybko stała się ona liderem rynku wyznaczając trendy w branży. Dostrzegając ogromny potencjał zakupów online na uruchomienie swoich sklepów internetowych decydowały się kolejne marki: Merlin.pl, Empik.pl czy Allegro.pl. – Tworząc e-sklep wykorzystaliśmy nasze doświadczenie i know-how. Dzięki temu stworzyliśmy autorskie rozwiązanie – NetCorner. To platforma e-commerce usprawniająca obsługę klienta, dynamizująca sprzedaż oraz zwiększająca konkurencyjność firmy. Jest ona kompatybilna z systemami zewnętrznymi i ułatwia zarządzanie e-sklepem –komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik Biznes. – Nasz ogromny dorobek w dziedzinie handlu internetowego zmotywował nas do stworzenia komercyjnego produktu. Dzięki temu inne przedsiębiorstwa mogą korzystać z naszego innowacyjnego rozwiązania. Jako producent mamy możliwość nieograniczonego dostosowywania funkcjonalności do potrzeb klienta– dodaje Buczkowski.

NetCorner za swoją niezawodność i funkcjonalność był wielokrotnie nagradzany w najbardziej prestiżowych konkursach i rankingach. Ostatnim wyróżnieniem jest tytuł „Zaufany sklep 2018” w kategorii technologia przyznany przez Ceneo.pl.

NetCorner 5.0

Najnowsza wersja silnika NetCorner to efekt pracy całego zespołu Komputronik Biznes, testów, analiz oraz ciągłych zmian jakie są prowadzone w ramach platformy. W wyniku wprowadzonych zmian udało się zwiększyć współczynnik konwersji na urządzeniach mobilnych o ponad 50%, wydłużyć czas trwania sesji o 10%, zwiększyć odsetek klientów e-sklepu o 31% w wersji stacjonarnej i 41% w wersji mobilnej. W nowej wersji przebudowano silnik platformy, co pozwoliło zwiększyć jej wydajność o 50%. Dzięki temu jest to najwydajniejsze rozwiązanie komercyjne na rynku.

W odróżnieniu od innych, dostępnych na rynku platform e-commerce, NetCorner daje wiele możliwości personalizowanych ustawień, dodawania modułów czy swobodnej edycji. Jest też dużo tańszym rozwiązaniem.

Kolejną przewagą technologiczną NetCorner jest optymalizacja plików html, dzięki czemu czas ładowania sklepu jest bardzo krótki i nie obciąża urządzeń końcowych. Silnik NetCorner został dopasowany do najnowszych wytycznych Google, przez co posiada dedykowane rozwiązania pod kątem SEO. – Pracując na własnym rozwiązaniu możemy je nieustannie rozwijać i dostosowywać do potrzeb rynku. Dzięki temu nasi klienci otrzymują optymalne rozwiązanie wraz z pełnym zapleczem serwisowym– mówi Wojciech Buczkowski. – To co wyróżnia naszą platformę to spełnienie najbardziej rygorystycznych norm bezpieczeństwa. Dzięki temu wszystkie zakupy i płatności są w pełni zabezpieczone– dodaje.

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...