„Jak Mikołaj” – serial o wolontariuszach Szlachetnej Paczki

Redakcja PR - 26.11.2018
28

Nowy cykl audycji TVN sponsorowany przez Coca Colę

Integralnym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring cyklu audycji „Jak Mikołaj” na antenie TVN. Cykl 5 odcinków ruszył 23 listopada i będzie emitowany w cotygodniowym paśmie weekendowym TVN. Produkcję tworzy seria reportaży o darczyńcach i wolontariuszach Szlachetnej Paczki, inicjatywny szczególnie wspieranej w tym roku przez markę Coca-Cola.

W ramach promowania świątecznej misji „Podaruj radość #jakMikołaj” marka utworzyła dedykowane narzędzie pomocowe dla beneficjentów Szlachetnej Paczki, zachęcając tym samym swoich konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie.

Cykl audycji „Jak Mikołaj” utrzymany został w konwencji non fiction. W każdym z 5 odcinków przybliża postać jednego bohatera: darczyńcy lub wolontariusza Szlachetnej Paczki jako współczesnego św. Mikołaja. Osoby zaangażowanej, uczynnej, poświęcającej swój czas, wygodę oraz środki materialne na rzecz dobra drugiego człowieka. Ci charyzmatyczni – choć skromni – św. Mikołaje działają przez cały rok, najczęściej niosąc pomoc z ukrycia.

Producentem 5-odcinkowego cyklu audycji „Jak Mikołaj” jest dom produkcyjny Lulu Production, autorką pomysłu jest Olga Cerkaska (m.in. „Aż chce się żyć”, „SuperPies”, „Słoneczna Stacja”, „ „Zatrzymaj chwilę”, „Kochanie ratujmy nasze dzieci”). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, reżyser form fabularnych i dokumentalnych, Za koordynację produkcji odpowiadał dom mediowy MediaCom.

W ramach kampanii „Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała konkretne narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN.

»Podaruj radość #jakMikołaj« to akcja, w której z dumą bierzemy udział. Szlachetna Paczka od osiemnastu lat łączy ludzi, którzy chcą dzielić się wyjątkowymi prezentami z osobami czekającymi na te prezenty – tak jak każdy z nas czeka na prezent od Mikołaja. Dzięki pomocy marki Coca-Cola o możliwości zostania Mikołajem w Paczce usłyszą osoby, które do tej pory nie wiedziały o tym, że mogą spełnić czyjeś marzenia. Mam nadzieję, że wspólnie połączymy jeszcze więcej osób w dzieleniu się radością na Święta” – powiedziała Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia Wiosna.

W ramach promocji cyklu audycji TVN „Jak Mikołaj” zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy weekendowych emisjach serialu, kampanię na platformie Player, za pośrednictwem adScreen, dodatkową promocję na antenie RMF FM i na Interii oraz wsparcie na kanale Maffashion. Influencerka została bohaterką jednego z odcinków i ponownie zaangażowała się we wsparcie Szlachetnej Paczki.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Comments

comments

28
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...