Jak Lidl wdarł się do świadomości polskich klientów – ewolucja wizerunku marki krok po kroku

Redakcja PR - 12.07.2017
130

Jak Lidl wdarł się do świadomości polskich klientów - ewolucja wizerunku marki krok po kroku

Początkowo Lidla postrzegano jako dyskont z tanimi produktami, by ostatecznie dostrzec w nim markę, która dyktuje, co pojawi się na polskich stołach. Jak do tego doszło? Przyjrzyjmy się tej ewolucji.

Sieć dyskontów Lidl, obecna w Polsce od 15 lat, cieszy się dużym powodzeniem wśród naszych rodaków. A to wszystko za sprawą co najmniej kilku czynników: tygodni tematycznych, edukacji kulinarnej, znanych twarzy promujących markę, uwzględnienia produktów premium oraz produktów polskich w ofercie.

Ewolucja wizerunku Lidla – czytaj więcej na:

Jak Lidl zyskał popularność: ewolucja wizerunku marki

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...