
Jak Lidl wdarł się do świadomości polskich klientów – ewolucja wizerunku marki krok po kroku
Redakcja PR - 12.07.2017
string(97) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/lidl-1200x500.jpg');"
string(71) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/lidl-1200x500.jpg"
Jak Lidl wdarł się do świadomości polskich klientów - ewolucja wizerunku marki krok po kroku
Początkowo Lidla postrzegano jako dyskont z tanimi produktami, by ostatecznie dostrzec w nim markę, która dyktuje, co pojawi się na polskich stołach. Jak do tego doszło? Przyjrzyjmy się tej ewolucji.
Sieć dyskontów Lidl, obecna w Polsce od 15 lat, cieszy się dużym powodzeniem wśród naszych rodaków. A to wszystko za sprawą co najmniej kilku czynników: tygodni tematycznych, edukacji kulinarnej, znanych twarzy promujących markę, uwzględnienia produktów premium oraz produktów polskich w ofercie.
Ewolucja wizerunku Lidla – czytaj więcej na:
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
