Jak brzmi kreatywność? – cykl podcastów „Imagination Roars”

Informacja Prasowa - 09.12.2019
178

Jak brzmi kreatywność? - cykl podcastów "Imagination Roars"

Czy o polskiej reklamie słychać już na całym świecie? Czy można kreatywnie… czytać? Jak rozkręcić najbardziej kreatywne radio w Polsce? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzi szukają bohaterowie cyklu podcastów „Imagination Roars”. Bohaterem jednego z nich jest Maciej Kozina, Associate Creative Director w VMLY&R. 

Imagination Day oraz Storytel wspólnie oddali głos kreatywności i zaprosili do rozmowy niezwykle inspirujących gości. W sześciu odcinkach cyklu przygotowanego specjalnie z okazji Imagination Day 2019, goście podcastu opowiadają o tym, jak wykorzystują wyobraźnię w reklamie, biznesie, sztuce i na co dzień. Jak ją pobudzają? Gdzie szukają kreatywnej inspiracji? W czasie rozmów poruszonych zostało wiele ciekawych zagadnień związanych z przyszłością kultury czy rozwojem audio. Młodzi ilustratorzy opowiadają o swoich pierwszych artystycznych doświadczeniach, a kreatywni – nagrodzeni w tym roku na Cannes Lions – dzielą się swoim przepisem na międzynarodowy sukces.

Podcasty „Imagination Roars” prowadzi Maciej Sawicki, gospodarz konferencji Imagination Day.

Lista odcinków „Imagination Roars”:

  • Odcinek 1:Borys Szyc, aktor – Czy można kreatywnie… czytać?
  • Odcinek 2:Bartłomiej Czarkowski, dyrektor programowy, newonce.radio, newonce.media – Jak rozkręcić najbardziej kreatywne radio w Polsce?
  • Odcinek 3:Marta Niemira, CEO agencji Słucham, Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska – Czy sam dźwięk może sprzedawać?
  • Odcinek 4: „Zavka” Katarzyna Zawadka, ilustratorka i autorka komiksów, Michał Loba, ilustrator – Co słychać u najzdolniejszych ilustratorów młodego pokolenia?
  • Odcinek 5:Adriana Hochmańska, Kaja Dobrzańska, team kreatywny, agencja 2012, Maciej Kozina, associate creative director, VML&YR, Bartłomiej Walczuk, creative director, 180heartbeats + JUNG v. MATT – Czy o polskiej kreatywności słychać już na całym świecie?
  • Odcinek 6:Adam Burzyński, współwłaściciel Ztudia i Burzy, realizator dźwięku, Agnieszka Matysiak, lektorka, koordynatorka castingów lektorskich, reżyserka nagrań oraz Krzysztof Banaszyk, lektor, aktor – Jak brzmi polska reklama?

 

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...